Gjest Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 for å sette i gang en fødsel så kan man hoppe tau står det flere steder. Men hva med å hoppe på trampoline da? jeg er i uke 39 nå. er det farlig å hoppe på trampoline. tenker litt på om morkaka kan løsne og sånn.. er ikke det farlig da? eller kan jeg bare hoppe i vei..? har en datter som vil så gjerne at mamma skal hoppe også..
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Jeg hadde aldri hoppet verken på trampoline eller tau i høygravid tilstand, tenker som deg at morkaken kan løsne, er ikke verd risikoen rett og slett.
Singelmamma og banden Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Jeg prøvde to hopp (små) med hoppetau, og det var direkte ubehagelig, så der stoppa det! Da er det bedre å sykle seg en tur har jeg hørt. Trampoline, den kan jeg spøke med, men jeg gjør det ikke. Som sagt over her, hva om morkaken løsner. DEN risikoen er det ikke verdt, da går jeg heller 14 dager over.... Sukk.........
Bergene Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Fant ikke noe tau, men prøvde å hoppe rett opp og ned, ingen suksess, fikk vondt i ryggen, hehe. På trampoline vet jeg ikke om jeg hadde turt, lett å falle der! I så fall bare små muse hopp, og da er det jo ingen vits uansett.
2blånisser Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Hvorfor ikke bare gå en lang tur?, det er helt risikofritt iallefall:)
Louise-and3girls Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Jeg hoppet tau en uke før terminen og hun kom morningen etter.
MomInUSA Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Jeg er bare 29 uker - men ville bare si at trampoline annbefaler jeg ikke. Proevde det i forrigaars, fordi min lillegutt vill at mamma skulle hoppe sammen med ham. Hoppet bare bitte-smaa hopp og det var skikkelig ubehagelig - ble sikkelig svimmel, ubalansert og nesten uvel og fikk en virkelig rar foelese i magen - IKKE ANBEFALT fra meg iallefall.
*We68* Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 jeg har hørt at hoppe tau kan man prøve, men fare for morkakefremfall om det blir for mye eller andre faktorer spiller vel inn kansje? MEN trampoline er IKKE å annbefale fikk jeg høre, for der får man mothopp på en annen måte og kan mere fremkalle morkakeløsning/fremfall
bokormPåOvertid Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Jeg hoppet på trampoline med en nabojente i går, ikke så veldig heftig og kanskje 10 hopp, men nå får jeg skikkelig dårlig samvittighet. Vil man evt. merke at morkaka løsne? Får man blødninger? Andre syptmomer? Er i uke 31.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå