Yarn Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Det har nå gått en god stund siden jeg var hos legen, og det jeg lurte på nå er: Er det slik at man får brev fra legen etter 1.besøk uansett? Eller er det bare om det er noe galt? Jeg har nemlig ikke fått noe brev. .. Protein og Hb ble jo testet mens jeg var der, men jeg tenker på slikt som blodtype og diverse sykdommer det ble testet for (ikke at jeg bekymrer meg for resultatene, men lurte på om jeg "skal" ha et slik brev å feste på helsekortet). Takker for hjelp:)
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 jeg har fått beskjed om at det er kun om det er noe galt man får brev i posten...men neste gang du skal til legen får du arket med resultatene fra prøvene dine som du skal ha lamed helsekortet..
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Nja, tror ikke de tar kontakt med mindre de finner noe galt! Så jeg ville ikke bekymre meg for det!
Fabelaktiv Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 DU får vite det neste gang du kommer på kontroll.. er alt i orden så kontakter de deg ikke helt normalt med andre ord
*smula* Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 De ringte til meg etter at svaret på blodprøvene hadde kommet for å informere om at jeg ikke var immun mot røde hunder, og derfor ikke burde besøke folk som hadde det. Tror nok ikke jeg ville fått noe beskjed hvis alt var i orden. Resten av prøvene fikk jeg svar på neste gang jeg var på kontroll.
Yarn Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2007 Glimrende, da tenker jeg ikke mere på dette:) Takker for raske svar
*RutIetutt* Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Jeg fikk ikke noe brev - tror ikke det er vanlig med mindre det er noe galt eller noe som må skjekkes opp på nytt. Legen min skrev bare ned resultatene på helsekortet ( ferretinlager, luesprøve, rhpos/neg og blodtype antistoff) Får også et egent blodtypeskjema av legen din som du må ha med deg på føden, der står det bla blodypen din og om du har tatt hiv-test og resultatet av denne + om du har antistoffer mot rubella virus (røde hunder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå