Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 er de tette slik at du slipper dyne , hvor mye kler du på under osv
storebror og lillesøster Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 jeg har brunkt nattpose på begge mine. Har to forskjellige: en tynn og en tykk. Den tynne bruker jeg dyne oppå nå, men bruker hun den tykke, har jeg bare et helseteppe over. Har vært veldig fornøyd med og bruke nattpose. Trenger ikke og bekymre meg for om barnet fryser om natta om det har spent dyna av seg, også holder det seg i senga for en kan ikke klatre over når en bruker pose. Den eldste min brukte pose til han var ca 2,5år:-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 hvor har du kjøpt og hvilke poser kan du anbefale. er det nok med pysj under?
storebror og lillesøster Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 den tykke kjøpte jeg på reflex og den tynne kjøpte jeg på babyhuset. Den tynne er litt lengre, så den kunne han bruke litt lenger. Jeg har bare brukt pysj under, også legger du på teppe eller dyne , alt etter hvor varmt/kaldt det er. Midt på sommeren gar jeg vel egentlig bare hatt body under, og brukt den tynne
Grigri m/3 gutter Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Jeg bor i Frankrike og her er sånne poser vanlige. De er i forskjellige tykkelser og fasonger, men jeg bruker alltid pysjamas inni og på vinteren pledd over. For tiden bruker jeg pysj uten fot og han er god og varm inni der. De siste ukene MÅ jeg bruke pose for han drar tepper og pledd over hodet og får dem ikke av igjen. Posen forhindrer derimot IKKE at han snur seg på tvers i senga og blir sittende fast flere ganger om natta! (Nok en gang kommer ammeputa til min redning! ) Laredoute.no har kanskje sånne poser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå