Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Jeg lager døgndoser mme. Jeg liker best å varme i vannbad og dette har fungert utmerket. Men nå begynner det å bli ganske mye melk oppi flaskene, og det å varme melken i en liten skål med varmt vann tar lang tid. Jeg kan selvsagt ta en større skål med mer vann, men jeg skulle ønske jeg kunne finne noe smalere og lengre å varme melken i. Bruker nå en vase - og det ser jo bare helt teit ut. Hva bruker dere andre som er i samme situasjon?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Vi varmer i mikroovnen å d funker kjempe fint.. visst vi er ute på tur har vi med et stort litermål som vi varmer melken i:-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 En stor tekopp og et litermål har jeg jo i hus. Rart jeg ikke kom på det selv:) Takk for tips!
Lykkelig! :) Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Jeg lager ikke til døgndoser da det er anbefalt å lage melken rett før servering. Jeg har kokt kaldt vann i kjøleskapet, kokt varmt vann på termos. Tar litt varmt vann og litt kaldt vann i flaska til riktig temp er oppnådd. Så tar jeg pulveret i og rister. Klar for servering på 1-2-3! Bare et tips! Når jeg er ute på tur gjør jeg det samme, men da har jeg også kaldt vann på termos, evt på flaska og varmt vann på termos,
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 når jeg skal varme eller kjøle ned så legger jeg flaska i litersmål.. det syntes jeg er veldig effektivt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå