tina 79:) Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Har 28 dager igjen til termin i dag, men i natt trodde jeg at noe var i ferd med å skje, og siden det ikke kunne passe dårligere, ble jeg liggende våken og "kjenne etter" store deler av natten. Følte i går at jeg begynte å lekke fostervann, det hele startet med en nys (er skrekkelig allergisk om dagen), og dermed begynte det å "sildre". Dermed ble jeg veldig bekymret for det! Hadde ganske sterke mensen-smerter i ryggen og nederst i magen også, og ble selvfølgelig liggende å kjenne på dette også. I dag får vi endelig rekkehuset vårt, og vi holdt på i hele går med pakking, så jeg var ganske sliten på slutten av dagen. Er bare så veldig redd for at fødselen skal starte før lørdag(da er den store flyttedagen), så ble jo selvfølgelig liggende og tenke på det også. I det heletatt ble det veldig mye tenking i natt. Skulle ønske at jeg hadde evnen til å pakke bort problemene om natten, og heller tenke på det om dagen. Hmmm... mini må bare holde seg der inne til over helgen, så går nok alt helt fint.
Mio77 gutt 16.mai Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Kjenner meg igjen i den frykten for at noe skal skje tidligere enn planlagt. Vi flyttet inn i vårt nye rekkehus for 2 uker siden ca. og jeg gikk og var veldig bekymret like før for at fødselen skulle starte før vi flyttet for da så jeg for meg bare kaos!! Det er nok kanskje litt sånn at man kjenner etter litt ekstra fordi man er engstelig og det passer dårlig:) Jeg syns stadig vekk jeg kjente menssmerter og annet som minnet om fødsel, men ingenting skjedde heldigvis. Prøv å slappe med det, det går nok bra! Et råd er ihvertfall å ikke stresse så fælt i flyttingen (lettere sagt enn gjort).... Vi sto på som noen oj-oj-er begge to hele tiden rett etter flytting, og nå er vi begge kjempeslitne....Passer jo ikke så bra det heller rett før fødsel..Men vanvittig godt å ha kommet i orden, da! Lykke til med flytting!
Xenaen Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Gode tips! Det her er jo typisk for folk som har søvnvansker. og da bruker man å anbefale å skrive ned alle bekymringene! Ta opp ei dagbok eller kladdebok eller noe og skriv ned alt du tenker på.For da er du ferdig. Og vet du hva? Dersom du føder nå, så går det også helt greit! For det må det jo bare. Husk også at kynnere og slikt kan man framprovosere ved å stresse ved det! Så det er om å gjøre å slippe den tanken, og jeg trur det er viktig at du bare godtar at om fødsel starter så starter fødsel, og dere blir foreldre, og du kan ikke hjelpe til på den store flyttedagen! Og da trur jeg du ikke blir liggende sånn enda ei natt! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå