Minimio Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Forrige gang kjente jeg liv først i uke 19. Foreløpig er jeg bare 13 uker på vei, så det er nok litt tidlig denne gangen.
Fabelaktiv Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Heeeeelt normalt.. Husker ikke sist graviditet, men denne så trur jeg sånn ca uke 18 eller 19.. slapp av i flere uker fremover du, det kommer tidsnok
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Er ikke det ganske vanlig da? I begynnelsen, spesielt ved foerste graviditet, vet man ikke alltid hvordan bevegelsene kjennes ut fordi man ikke har kjent de foer og fordi pjokken/pjokkeLine fremdeles har saa god plass Med foerstemann kjente jeg svaaaaakt liv saann mellom uke 16 og 17, og de sier at man etter den foerste graviditeten kjenner livet tidligere fordi man vet hvordan det kjennes ut...saa naa sitter jeg bare og venter (er 15 uker)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Jeg begynte å kjenne liv i uke 15, fra ukr 16 var jeg helt sikker på at det var babyen jeg kjente:) Nå er jeg 22+6 og babyen kjennes veldig godt på utsiden....men vil bare si at dette er veldig individuelt..jeg fikk beskjed av jordmor at jeg var veldig tidlig ute for førstegagsfødende...
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 jeg kjente litt liv da jeg var 16 uker på vei, å kjenner d oftere nå, er 19+3
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Første svangerskap var det rundt uke 20. Husker ikke nøyaktig, men denne gang har jeg kjent liv fra uke 12. Ikke daglig i starten.
Brenda med 2 ute Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 17 - 18 uker på vei var jeg. Etter det har jeg kjennt det mer eller mindre hver dag.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Jeg kjente ikke liv før halvveis i uke 21..........
To tupper Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 Kjente liv første gang i går 15+5. Er sikker da jeg har kjent det flere ganger i dag også. Forrige gang kjente jeg det i slutten av uke 16 så jeg er i rute. Mange som ikke kjenner noe før rundt uke 20. Har visst noe med hvordan morkaken ligger plassert i livmoren. Kjenner ikke bevegelse rettet mot morkaken. Ikke bekymre deg. Før du vet ordet av det har du en krabat som plager livet av deg om kvelden når du har lagt deg!!!!! Blæren blir visst en fin trampoline!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå