Fabelaktiv Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 en kilo??? Lurer på hvor den er? Og hvor den forsvant fra??? Jeg har like mye fett syns jeg... hmmm.. kanskje muskelmassen har krympet etter en drøy ukes sykemelding? Ikke bra Hvis noen "klarsynte" tar på seg oppgaven så bli jeg takknemlig.. (kan ikke si hvor jeg så den sist altså!!!)
Miss L å di Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Å helvette!!!! Gi seg med sånne overskrifter!!!!! Rett før jeg spydde opp alt frokostblandingen her.... Takk guuuud, for at det var en kilo! Må ikke skremme slik din, din, din, din...... domming!!!!
Solskinnsjenta Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Ligger den igjen på sykkelen kanskje? Eller du har lagt den igjen et eller annet sted når du gikk tur? Det kan hende du har lagt den igjen her inne, for jeg tror jeg har funnet ihvertfall et par hundre gram her inne... Jeg tror ganske sikkert du skal klare å finne den igjen i isdisken på butikken!
*RutIetutt* Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Uff - ikke skriv sånt i overskriften da!!!! Ble skikkelig stressa her jeg;o)
Fabelaktiv Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2007 uff unnskyyyyyyyyyyyld.. mente ikke det da.. uff en gang til - det slo meg ikke at det var sånn det hørtes ut UNNSKYYYYYYYYYYYYYYYYYYLD Tipper isdisken er et fint sted å lete - mmmmm jeg skal til bunns i dette
Miss L å di Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 du får ikke min kilo hvertfall.... har bare den ene. Eller har jo 52 til, men bare 1 gravid-kilo, å den tviholder jeg på!! Men i tillegg til i isbokser, har jeg hørt at kiloer ofte befinner seg på peppes, mcdonalds og i sånn bernaise-sauser fra toro evt. knorr....
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har funnet det!! Det laa paa broedskiva mi i dag tidlig (og hele den siste uka). Jeg maaaaa nemlig avslutte frokosten med en skive Nugatti og en kopp te. Ha det tilbake?
Fabelaktiv Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2007 Jatakk ..eller... Men jeg kan da saktens lete på McDonald og de andre stedene som miss L foreslo altså - skal ikke være vrang på hvilken kilo jeg får jeg.. (har bare 3 gravidekiloer igjen nå og skjønner ikke hvor den kiloen stakk fra....hmmm?)
Miss L å di Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Nå når det er grillsesong er det jo ekstra gøy å lete etter kiloer. Grillbein, koteletter, karbiser og pølser ruger på mange kiloer, så det er bare til å lete. Men den beste kiloen ligger gjemt inni, og den viser ganske dårlig, så viss man vil være sikker på at man har funnet den, må man spise opp alt....
@nne p@ l@nne Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 Den sitter antagelig på rompa mi!! For her har det vist lagret seg skikkelig i det siste!! Tror heksedoktoren skal veie meg til fredag også, og hun er ikke nådig i sine uttalelser og slengbemerkninger når kiloene kommer på så du må gjerne få den til bake!!
Fabelaktiv Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2007 Ja. jeg er litt redd for min heksedoktor også .. kanskje jeg får kjeft hvis jeg driver å "deler ut" kiloer i hytt og skvatt?? Og ja, lurt å spise opp alt sånn at man er sikker på å finne savnede (og eventuelt nye) kiloer Tar imot tips med takk og føler at jeg kommer nærmere svaret (selv om jeg jo har lett i sjokolade og godteskåla og i den deilige maten mange ganger i det siste... hmm)
Miss L å di Skrevet 2. mai 2007 #12 Skrevet 2. mai 2007 Skit i sukkeret... Det må jo omdannes til fett i kroppen... Gå rett på baconsvoren!!
@nne p@ l@nne Skrevet 2. mai 2007 #13 Skrevet 2. mai 2007 Jeg tror for min egen del at jeg skal ta på meg noen skikkelig stramme sokker til fredag og vise til at det antagelig ikke er fett, men vann i kroppen. For din del kan jeg bare si at et par dykk i sjokoladeskåla ikke hjelper. Det er den jevne småspisinga (selvsagt av div neimat varer) gjennom hele dagen som gjelder. Ha det lett tilgjenglig, og spe på med ett å annet wienerbrød i ny og ned. Så kan det jo hende det hjelper.
Fabelaktiv Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. mai 2007 Kanskje jeg får ta på meg en ekstra "outfit" jeg da??? Tilfelle jeg ikke skulle klare å finne igjen denne dessertøren av en kilo... rart også vettu... de "nye" puppene mine (giganter herregud) burde jo ha en kilo hver bare de skal ha neimat tilgengelig fra nå av - til enhver tid!!!
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #15 Skrevet 2. mai 2007 Nå fikk jeg hjertebank her Fabel:( ikke skriv sånn da:(;(;(
spirenr 2 er gutt! Skrevet 2. mai 2007 #16 Skrevet 2. mai 2007 Du skremte meg med den overskriften!!!!! Himmel så letta jeg ble.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå