*Zena* Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Noen med erfaring? jeg kjenner små humper i gommen hennes, og hun sikler mye og er mer survete enn vanlig. Regner med det er tenner, men det var da veldig tidlig??! Hvor lenge er det vanlig at babyen irriteres av tannfrembrudd? noe man kan gjøre?
Big mama;) Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 hei hei:) Det er tidlig,men fullt mulig:) Mi tulle fikk 2 tenner da hun var 10 uker..og en tann til da hun var 13:) hun er 3mnd nå og flere tenner er på vei:) smør på dentinox,(kjøpes på apotek) når de bryter ut for det gjør vondt!! Du kan også kjøpe en babytannbørst og "klø" med den på gummene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå