fikk jente 6. mai:) Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Tror ikke jeg har kjent noe bevegelse i dag...Kanskje en liten bevegelse... Har ikke noe søtt å drikke, hva skal jeg gjøre...???Er dette normalt? Er 2 dager over terminen i dag.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 prøv og dytt litt på magen der ungen ligger.Spis noe søtt eller drikk noe søtt.Vess du ikke kjenner noe da og er vant til og kjenne noe på morgene så RING FØDEN
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Dytt litt på magen din.Det pleier å vekke lillegull:)
@nita+Sebastian Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Du kan drikke et glass med isvann og spise noe søtt også. Hvis jeg legger meg flatt på ryggen blir det så trangt for junior at han alltid beveger seg. Hvis du ikke får det til synes jeg du skal ringe føden. Det er jo nettopp dette som er vår oppgave på slutten, og følge med på om ting forandrer seg slik at ingen ting går galt. Antagelig er alt i orden hos deg, men lurt å sjekke opp alikevel )
fikk jente 6. mai:) Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2007 Det er akkurat som om jeg kjenner litt bevegelse av og til....Men den er så liten...Skal på føden på kontroll kl. 12.00....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå