Gjest Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Vi får ei uke for oss selv i sommer og skal på kjærestetur. Vi skal ikke gjøre annet enn å ligge på stranda, drikke rødvin, lese bøker og være kjærester:) Kanskje shoppe litt og. Kan du anbefale et godt sted?? Gjerne en by, vi har tenkt Nice. Men er åpen for mange forslag.
Little Miss Naughty Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Mitt tips blir Barcelona (vi var der på bryllupsreise). Da har du både strand, shopping, god rødvin mm. Mallorca er jo også fint og Palma har mange fine butikker. Høres kjempe koselig ut. Hubby og jeg drømmer om det. Kanskje til neste år når lille snuppisen er 2 år.
Tussi og Maja Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Så deilig med kjæresteferie da! Nice har en fin strand, men det er ganske dyrt der. Både med tanke på shopping og å gå ut og spise og kose seg. Jeg syns Barcelona er en mye koseligere by. Men det er jo smak og behag.... God tur uansett hvor dere havner!
Karomamma Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Kjempeherlig, du kan bare begynne å glede deg!! Jeg kan også varmt anbefale Barcelona!! Ellers så koste vi oss veldig i Køben i høst, men hvis du skal på stranda er selvfølgelig Middelhavet bedre. God tur!!
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Barcelona er notert. Skal sjekke hoteller i kveld. Åååååååå jeg gleder meg sånn. Bare være sjærester og spise varm mat, drekka oss småfulle og susse på åpen gate:) Vi hadde en slik tur for 4 år siden og det var skikkelig opptur for superduperekteparet. Merker at unger som er syke og mannfolk som jobber aaaaltfor mye er en skikkelig killer for samlivsbiten. Man blir rett og slett bare kompiser i perioder jo... Men nå skal vi ta igjen det tapte:)
Urtete Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Åååå, så deilig med kjærestetur!:-) Jeg hadde dratt hvorsomhelst nårsomhelst!!! )
Ronja65 Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 Så fantastisk:-) Aldrig dumt med en kjærestetur. Det blir nok ingen på oss i år... men man kan jo alltid drømme:-). Ps. Kan huske at Maud kom hjem med spire etter sin tur:-))
Maud Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Jeg stemmer også for Barcelona. Ellers er Dubrovnik fint, mye roligere da enn Barcelona. Nice er jeg ingen fan av, stranda består av rullestein og snobbefaktoren er nokså høy. Riktig som Ronja sier - for oss var det så romantisk sist at jeg har et levende bevis som vokser og gjør meg kvalm...
Tiggywinkle Skrevet 2. mai 2007 #11 Skrevet 2. mai 2007 Barcelona er vår favoritt også. Kan anbefale hotel Avenida Palace, veldig bra hotell svært sentralt. Like ved Placa Catalunya. Har også gode erfaringer med Hotel H10 Marina, et par stopp unna sentrum med T-banen, men fin avstand fra stranden. Her er også et basseng på taket som er deilig etter en dag i solen. Cannes var en fin by for jentetur (ikke vært på kjærestetur der...). Deilig strandpromenade og masse gode restauranter. Ellers synes jeg også at Lisboa er en flott by. Høres deilig ut med en kjærestetur, vi skal også ha et par slike fremover:-)
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #12 Skrevet 2. mai 2007 Ser at Barcelona virkelig er et hett tips her. Takk for gode tips Tiggywinkle.
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #13 Skrevet 2. mai 2007 Og det blir forresten ikke bebis på oss- har bestemt meg, foreløpig ihvertfall:))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå