Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Før så hadde jeg bare sånn blank (gromsete) væske fra puppene, men nå kommer det litt hvit væske fra puppene også. Og det må jo være melka?? Er det noe tegn på at ting starter snart trooo...?? er forresten 39 uker på vei.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Ikke for å "ødelegge" Men jeg har hatt blank væske siden uke 16, og hvit væske siden ca uke 27!!!
tina 79:) Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Jeg lekker også, og JM sa at det var et fint tegn på at jeg kanskje kom til å få til ammingen, ellers så hadde det ingen betydning for selve fødselen desverre. Men jeg fikk streng beskjed om ikke å klemme og stimulere dem, fordi det kan sette igang produksjonen av et hormon som også setter igang fødselen. Man skal ikke gjøre det alene uten å ha fått "godkjennelse" av lege eller JM, fordi det kan stresse barnet og gjøre at fødselen kommer ut av kontroll.
MAMMA1 Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Jm min sa senest i dag at hun anbefalte å stimulere brystvortene morgen og kveld.Jeg er i uke 39. Ingen problem når man er kommet så langt sa hun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå