Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 Har ved tre anledninger funnet tulla på 3 mnd med dyna over hodet i vogga si. Jeg får hjertet i halsen hver gang, det er så ekkelt og jeg blir så redd!! Hun vrir veldig på seg om natta, så jeg tror jeg må få skaffet en slags sovepose til henne. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette til baby?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Ved så små barn må man ta fotenden av dyna under madrassen. Babyer begynner å ligge nede i fotenden av sprinkelsengen for så å ligge lenger oppe (puteenden) når de blir eldre. Ellers får man kjøpt babysafe i barneutstyrsbutikker.
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Jeg sydde en selv av en gammel babydyne. Funker kjempegodt. Hun har brukt den i ca 7 mnd nå.
så var vi 4 Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Jeg festa dyna på sidene av madrassen, er ikke alle babyer som trives med å ligge langt nede i senga. Det hjalp også å bytte over til juniordyne, etter det slutta Martin å trekke dyna over hodet sitt.
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har løst problemet ved å feste kraftige sikkerhetsnåler nederst på dynen til sengebunnen. Har dermed full kontroll på dynen!
Maisie Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Det med sikkerhetsnåler var ikke så dumt. Lillegutt liker å kose med teppet sitt oppi ansiktet når han skal sove, og han har noen ganger nesten sovnet sånn. Synes det er skummelt. Nytter ikke å pakke det tett rundt ham, for han vrir seg og sparker.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Eller du kan kjøpe dyneklyper og bruke.. det gjør jeg til dattern min..Kjøpte de på babyshop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå