Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, om en uke er det dags, skal operere meg. Drittlei hengepupper og tomme brettelommer.

Men så er jeg litt i tvil. Har alltid hatt passe store pupper, c-d cup før jeg ble gravid, e-f i ammeperiodene. Målet er å få så nær puppene jeg hadde før.

Snakket med legen om brystløft, men i min situasjon anbefalte han meg å ta silikon og fylle ut i stedet.

Noen som har gjort det?ble det bra?

Videoannonse
Annonse
Gjest otilie79;)
Skrevet

Har ikke gjordt det, men håper jeg får gjordt det en gang etter at jeg er ferdig å amme. Ammer nå min 3, og allerede nå mens jeg enda har melk og brystspreng er det "mye hud og lite pupp" ser mere ut som en beverhale hehe:)

Vil bare ønske deg lykke til:) Hold oss oppdatert på hvordan det går!

Skrevet

Jeg tok silikon+brystløft for tre år siden.

Legen anbefalte meg å ta brystløft i tillegg til silikon for best resultat,og jeg ble fornøyd. Grunnen til at jeg måtte ta løft også var fordi de hang så fælt,og at ellers måtte jeg ha fylt inn noe grusomt mye silikon for å få fylt opp og da ville de fortsatt ha hatt noe heng. Jeg har d cup og ville ikke ha større enn det.

Ettersom legen din har anbefalt deg å kun ta silikon blir det nok ett bra resultat:) Legene vet jo hva som gir best resultat for hver enkelt person.

Lykke til:)

Skrevet

jepp, han sa jo han ikke kunne garantere noe, men trodde jeg ble fornøyd. Får evnt. brystløft billigere da om jeg ombestemmer meg etterpå, men vanskelig valg.

Som han sa det så kunne et løft være uten nytte for det ble mest sannsynlig et like bra resultat med bare innlegg. Og da slipper jeg jo endel arr.

Skal fylle på 350, synes det virker mye, men da får jeg en ca C-D cup som jeg har hatt, er forholdsvis høy og er jo vant til å ha store pupper så håper bare det blir bra.

Hvor lang tid tok det å komme seg? Kanskje litt værre med brystløft også, mer sting?

Skrevet

Det beste er jo å slippe løftet,så da er du heldig:) Det som var med løft er at de flyttet brystvortene og det gjorde at det ble mer arr. Ved vanlig silikon som du skal ta blir det nesten ikke arr som synes. Det gikk overraskende fort å komme seg etter operasjonen. Det eneste var at jeg ikke fikk løfte armene over hodet på to uker. Men det gjorde ikke vondt mer enn de første to-tre dagene synes jeg. Man føler seg nesten støl og mørbanket bare. Det er mye mindre vondt enn hva jeg fryktet:)

Jeg fylte inn 180 men fikk som sagt en D str. Er også høy,179 cm og en D str virker ikke stort på meg hvertfall. Ser veldig naturlig ut.

Hvor skal du operere deg hen?:)

Skrevet

Har du ammet etter at du tok silikon? Går det bra, eller må man være ferdig med det før man setter inn?

Skrevet

Hva koster sånne inngrep?

Har veldig lyst jeg å en gang i fremtiden....

Skrevet

Vet ikke hvordan mine vil se ut etter å ha ammet ferdig mitt andre barn, men noen spm.

Er dere ikke redde for at det skal lyse silikonpupper lang vei? Altså at det synes at de ikk er ekte?

Og hva med smertene, Aylar måtte jo ta ut sin silikon fordi kroppen frastøtte implantatene. Synes det høres skummelt ut, men IKKE misforstå jeg dømmer selvsagt ingen som velger annerledes enn meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...