Gå til innhold

sommerferie

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var sommerferien i boks også gitt.

Skal 1 uke til Danmark sammen med min svigerbror og hans 2 døtre. Så er det tilbake til Oslo for Metallica konsert før vi setter nesen mot Kristiansand og så Bergen. (litt av en rundtur) :-)

Hva er ferieplanene deres da jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke tenkt så mye på det enda vi, men det er kanskje på tide.. Disse månedene etter at Maja kom til (11.02.) har gått så utrolig fort!! Vi skal en tur oppover til Trøndelag for å besøke min bror og hans familie. Da blir det vel også en rundtur der for å vise frem nurket til hennes oldemor, min slekt osv. Ellers har vi lurt litt på om vi skal ta en uke til syden i høst. Vet ikke om det blir bare pes med et så lite barn... Foreløpig er det kun på vurderingsstadiet!

Skrevet

Vi skal en uke til Spania sammen med svigerforeldrene mine, en svoger og min mamma. Skikkelig familietur :) 3 besteforeldre som vil slåss om Matheas oppmerksomhet - hihi. Svigerfar har leilighet i Torreveja. Deretter skal vi en liten uke til Rømø i Danmark, for så å ta danskebåten til Bergen også ta ett par dager på firmahytta til jobben min på Beitostølen. Å gleder meg allerede til sol og sommer, selv om det er veldig digg ute allerede nå :)

Skrevet

Hei,

Her er det ikke de store planene for sommeren. Vi skal en uke ned til Sørlandet og på hytta vår i Telemark. Ellers skal vi nyte sommeren hjemme med en del besøk av familie og venner. I og med at vi reiser gratis med dfds regner jeg med en Københavnstur en gang i sommer. Men vi har derimot planer om å dra til Tyskland i september og besøke Oles familie.

Skrevet

Så deilig å begynne å planlegge sommerferie. Vår sommerferie var egentlig i boks, men så fikk vi ikke den hytta vi hadde regnet med så nå blir det værre...

Vi håper på en tur til Danmark med venner og barn. Og kanskje en sydentur, men ingenting er bestilt enda. Har ikke hatt tid til å planlegge så mye mer enda, og plutselig så er det sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...