elly belly Skrevet 2. mai 2007 #1 Skrevet 2. mai 2007 I morges stod jeg opp alt for brått og kjente fort at jeg ble ør i topplokket. Nå har jeg satt meg ved kontorpulten og tar det med ro mens jeg drikker vann og spiser en banan. Men jeg liker ikke helt at hendene mine dovner bort... Jeg har ved to kontroller fått målt lavt blodtrykk, men har ikke merket stort til dette. Før nå.. Jeg skal i møte med nav kl. 10 og er jeg ikke bedre etter det drar jeg hjem. Kjenner jeg blir bekymret og tenker på babyen. Kan dette være farlig?
punto Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 Hei du, dette er det samme som jeg hadde første gangen. Jeg bærer babyen langt inni meg og det er liten plass så babyen presser på organer i kroppen som gjør at du får blodtrykksfall. Sett deg med bena høyt og drikk vann til det går over. Henda mine dovnet også bort og det er ubehagelig men tyder på at babyen rører på seg og det er bra!
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Du er ikke støl i nakkemuskulaturen din da? Om det er tilfelle, kan det være nerver som er i klem, noe som kan medføre at du dovner bort i armene. Samtidig vil støle nakkemuskler kunne hindre optimal blodtilførsel, slik at du kan oppleve å bli svimmel.. Kanskje du kan få en snill vordende far til å massere deg, og passe på å tøye litt i nakken i løpet av dagen? Det er sikkert ikke noe farlig:) god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå