Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Min 17 mnd gamle pike har hatt feber 3 ganger i forb med tannfrembrudd. Hun har aldriv kastet opp, aldrig vert forkjølet, hun er bare frisk og rask. Uvanlig?
<3 Legoland <3 Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Datteren min hadde aldri vært syk, ikke feber heller, ingenting! før hun begynnte i barnehage, da var hun 15 mnd. Går din datter i barnehage?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Nei, men hun skal begynne 1 august. Og ALLE sier jeg bare må grue meg, for hun kommer til å være kjempemasse syk resten av året....
<3 Legoland <3 Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 ..huff...hmm.. Jeg kvidde meg, og jammen fikk folk rett :-( Som sagt, aldri vært syk før, men etter.... :-( Håper hun snart blir helt frisk, nå er hun 18 mnd...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Vi har ei jente på 18 måneder som kun har vært forkjølet noen ganger, og hatt litt feber i forbindelse med tenner. Hun har altså heller aldri vært syk, og hun har gått i barnehage siden hun var 11 måneder :-) Og jeg ammet/pumpet meg kun i 3 måneder... Ikke sååå uvanlig tror jeg, men jeg vet at det er mange som får "alt" når de begynner i barnehagen
femmermam Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 vår minste har heller ikke vert syk, er no 15 md og har 4 eldre søstre . to av dem går i bh ogto på skolen, har ikke vert borte pga sykdom. så kan si vi har vert hedig. ungene synes det er så uretferdig at de aldri får vera hjemme for de er jo aldri syk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå