Natteravnen* Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Gratulere til Liverpool, no er det finale neste! kanskje ikkje so mange fotballfans her, men måtte dele denne med dokke alle... c",)
Karomamma Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Jeg er fotballfan!!! "Mitt" lag skal spille returkamp i morra... Gratulerer med finaleplassen, det var utrolig spennende!! Jeg var egentlig på vei til køys, men måtte bare se straffekonken først. Kjempebra at Liverpool banket han ekle Mourinho og sosseguttene hans!! Nå er veien åpen for rødt over hele linja - FA-Cup, Champions League og serien... GLORY GLORY!!
Gummelillan Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Ekle....Hm. Synes nå han er umåtelig kjekk jeg da... også når han er potte sur over at laget tapte og ikke har lyst til å vise det ;-)
Natteravnen* Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2007 Ja, dette blir spennande! Han har slengt litt med leppa han fyren der, ja... (lagar litt diskusjon i media også-he-he) men eg må sei eg håpar på United ikveld...,ja!
Superlis Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 er vel ikke fan...men får det med meg ja..både mann og gutt på 8 år vet og holde mor orientert:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå