Gå til innhold

PIGMENTFLEKKER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips eller råd for å få disse til å forsvinne? Det formerer seg i ansiktet om dagen:/ IKKE bra:(

*linda*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd selv enda, men fikk et tips av en veninne idag.

førrige svangerskap fikk jeg ikke pigmentflekker i det hele tatt, men bare jeg er ut i sola nå så blir jeg helt "sjollete og flekkete" ...hehe

Veninna mi hadde hatt god erfaring av å vaske seg i ansiktet med fungoral på morran. (Det skal visst være noe shampo mot hodebunnsplager, som man får på apoteket) ....jaja.. shampo i ansiktet tenker jeg....men kansje verdt å prøve?

Ellers så håper jeg bare at det forsvinner fortest mulig etter fødsel,,,

Skrevet

Hei.

Eg har hatt plage med pigmentflekker før svangerskapet, og de blir ikke bedre nå!

Det finnes gode solkremer som hindrer pigmentflekkene å komme, spør på parfymeri (husker ikke hva min heter...)

Ellers er caps et godt tips for å forhindre flere å komme :)

Sliping av hud hos hudpleier skal vistnok fjerne de igjen, men det har eg ikke prøvd..

Lykke til!

• 3 uker senere...
Skrevet

ang PIGMENTFLEKKER så forsvinner de etter fødselen...

Skrevet

Bruk solfaktor 30 hele tiden(selv når du ikke soler deg, men er ute), store solbriller og caps ved aktiv soling! Mye kan gå bort etter fødsel, men ikke alltid. Kjemisk peeling kan gi gode resultater på dette.

Skrevet

Vil bare si at det ikke er alltid de forsvinner etter foedsel... Jeg fikk pigmentflekker etter sist svangerskalp, og de har jeg enda. Smoerer meg med solfaktor 30 hver dag, jeg bor i et land med sterk sol. Naa er jeg hoygravid med nr tre og passer meg veldig for aa vaere i sola.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...