Gå til innhold

maraya..er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mener å ha lest at jenta di er halvt latino og halvt norsk, stemmer ikke det? jeg har en sønn som er halvt chilener og halv norsk, og venter en til i oktober. lurte bare på om du hadde en hjemmeside til jenta di? er s gøy å se siden hun er blanding! (hvis jeg ikke tar helt feil nå...?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!!

jenta mi er halvt norsk og halvt spansk;) har desverre ikke helt skjønt hvordan piczo funker så jeg har ikke noen side:( men skal prøve og få lagd en;) du kan ta en titt på profilen min,har noen bilder liggende der;)

kjempe nydelig gutt du har!'

klem

Skrevet

hei! så søøt hun er! mente det hadde noe med spansk å gjøre ja, mener jeg har lest det et sted. hvor i oslo bor du egentlig?

må lage hjemmeside vettu! hjemmeside er gøy! hadde null peiling jeg også, men må bare prøve seg frem litt =) da venter jeg spent!

klem

Skrevet

hihi takk:) ja hun er et skikkelig sjarmtroll;) vi bor på lambertseter vi da;)

hehe har begynt og lage en side nå men har liksom aldri tid så det går litt treigt:P men det kommer...heh

hvor bor dere da? klem

Skrevet

da blir vi straks naboer =) flytter til brattlikollen om en mnd. kjøpt oss leilighet der, så det blir spennende =)

Skrevet

oi oi oi :) så kult da! da kan vi kanskje møtes og trille-tur eller dra på cafe eller no da:P hehe

Skrevet

jah =) gjerne det. må gjerne legge meg til på msn om du vil =) [email protected] (hatt adr siden jeg var 16, på tide å bytte, MEN jeg gidder ikke hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...