<3 Legoland <3 Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Hva gir dere ungene deres ??? HS sa at jeg ikke skulle gi sanasol, hvorfor egentlig??
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Sanasol inneholder vel sukker. Tran er viktig for å få i seg omega 3, altså fiskeolje. D-Vitamin tilskudd er også bra, Ta heller Biovitt som vitamintilskudd i steden for sanasol, for den er uten søtningstoffer. Og gi 1 ts Eskimo3 hver dag. Inneholder omega 3 og omega 6, dette er fiskeoljer som ikke er med i sanasol eller biovitt. Men du trenger ikke gi både biovitt og d-dråper. Gi 2 ts biovitt og 1 ts Eskimo3 pr dag du! Eskimo3 smaker tuttifrutti og har IKKE transmak.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 eskimo 3 bruker vi.sanasol kan også gi allergi..jeg er veldig allergisk mot det pga appelsinen..er vel for søtt derfpr de ikke anbefaler det fil jeg tru.
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 sanasol inneholder sitrus og sukker men er pga sitrus man ikke bør gi sanasol til små barn jeg gir biovit...det er uten sukker, sitrus og gluten
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Min baby var liten ved fødselen og på føden så proppa de ungen med sanasol.............eh...........virker ikke som de var redd for noe ang. sanasol, jeg gir ham fortsatt sanasol innimellom men mest holder jeg meg til d-dråper
Raffna Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Tassen på 15 mnd får Sanasol, startet for 14 dager siden. Jeg og pappan tok selv Sanasol da vi var små, og vi har ingen allergier. Tassen elsker sanasolen sin :-) Han har fått D-dråper frem til nå. Han spiser fisk flere ganger i uka. Folk må gjøre det som er riktig for seg.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Sanasol finnes med og uten sukker. det har nok litt med alder og gjøre tenker jeg. pia mi fikk tran til hun var såpass stor at hun protesterte (ikke likte d lenger, ca 15 mnd). så jeg begynte med tran først, og sanasol etterpå(nesten som en belønning). funker kjempebra, hun er to år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå