Gå til innhold

kynnere/rier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettopp inne til en liten kontroll pga lite liv. Babyen min har det helt fint, han har det visst bare veldig trangt saa han greier ikke bevege seg stort stakkar. De maalte ogsaa livmoraktiviteten og det viste seg at jeg har endel kynnere. Jeg har jo merket at magen strammer seg litt mere naa de siste par dagene... hadde vell sammentrekninger ca hvert 7 minutt, men de var ikke saerlig sterke og ikke vonde i det hele tatt. jordmoren sa dette ser ut som noe som kan utvikles til rier....og det haaper jeg jo virkelig. :) Men hvor langt tid tar det da? jeg turte ikke spoerre jeg.... :) noen som har vaert igjennom det samme selv? Kan jeg haape paa at noe skal skje iloepet av de foerste dagene eller har det ingenting aa si? er 2 dager over terminen foroevrig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur nok man kan gå ei stund med slike kynnere, men de jobber jo for deg, da! Og kan gjøre fødselen raskere og enklere!

Lykke til da!

Skrevet

ja...var redd for det skjoenner du! ;) men er da godt aa vite at kroppen har begynt aa skjoenne at noe skal skje! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...