Gå til innhold

Og best så vi var midtsonejenter - var vi høygravide!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm. Plutselig legger jeg merke til at den ene etter den andre av oss som nettopp var midtsonejenter, får HØYGRAVID etter nicket vårt. Og jeg som hadde en illusjon om at tida har gått så sakte...? Men nå må den jo ha gått kjempefort!?! For her e vi jo! Enorme og store og om ikke lenge fødeklar. Og Lone har til og med fått sin lille Brede!

Spennende tid foran oss nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Tenkte på det selv her i dag xenaen! Syns ikke det er lenge siden jeg tassa inn hit på tri 3! Og nå er det liksom bare 5 uker igjen til terminen!!! Herre min hatt.. Tiden har nok gått fortere enn vi har trodd!

Kan ikke si jeg føler meg så mye annerledes men! ;) Hehehe

Skrevet

Nei ikke sant? Fem uker, da skulle jo alt være klart - men det er det jo ikke!! Hyl og skrik! Men ikke lenge igjen på jobb, det synes jeg er herlig!

Skrevet

Sant nok, tiden går utrolig fort, har enda ikke ordnet med senga til ungen,må kanskje begynne å gjøre i stand etterhvert:) Herlig at vi har kommet så langt... er bare fornøyd jeg..

Skrevet

..jess!!!! Mer og mer interessant med fødselstegn og -historier og sånn=))) 26 dager igjen til termin...hvor mye er det, liksom?! Svisssjj så er vi på overtid =)

Åhhh..kjenner jeg gleder meg sånn nå...baby igjen snart...mmmm

Skrevet

Ja ikke sant? Var deilig å kunne føyse på Høygravid etter nicket sitt nå! :-) Og nå er det virkelig ikke lenge igjen heller, fra man er høygravid til man er fødeklar er det faktisk bare 19 dager og det er jo ikke mye i det hele tatt!

Skrevet

He he satt akkurat å tenkte på det samme.. Syns heller liksom ikke det er lenge siden jeg kom inn her på 3 tri og var "ny i klassen". Og i morgen skal jeg putte "høygravid" etter nicket mitt, juhuu :)

Men nå begynner jeg å bli veldig klar til å få se gutten min, merker at det blir tyngre og tyngre det her. He he var på IKEA her om dagen, og var helt utslitt etterpå (enda vi bare var der 1 time eller noe)..

Så håper virkelig jeg slipper å gå overtid *drømme*

*drømme* (ha ha er jo lov til å håpe er det ikke)

Skrevet

Ja jeg mangler madrass enda... Men men, det som ikke er klart til ho kommer, må jo bare ordnes etterpå!

Skrevet

Hehe, jeg tråler sidene etter fødselshistorier. Ikke lenge sida vi ville spy av alle innlegg om slimpropper og fødselstegn... Og nå er vi snart der

Skrevet

JÆLP, er det bare 19 dager mellom? Har jeg ikke tenkt på i det hele tatt! Men det er lurt å dele opp ventetida, ja!

Skrevet

Ja det er ikke tida til noen langvarig shopping nei! Og jeg har såååå shoppelyst! Også IKEA da. Urettferdig at vi ikke har det her! Argh!

Helt klart lov å ønske man ikke går over, men det er lurt å samtidig innstille seg på det. Fikk førstemann ei uke før termin, og dermed følte jeg meg overtidig fra ei uke før termin med nr to.. Hehe. Og ho kom ikke før tre dager over termin - gjett om jeg var lei.

Så sjøl om folk sier jeg ser så sprekkeferdig ut, og at jeg kan umulig gå over denne gangen, prøver jeg å innstille meg på ei uke eller så over. For jeg har jo sett andre også som ser så fødeklare klekkeferdige ut, og deretter gikk 14 dager over! Nei vi må ikke ta det der så tungt. Tenk på alle dagene vi har bak oss!!!

Skrevet

Oj, oj, ikke lenge til fødeklar, nei! Har vært høygravid en uke allerede!

Skrevet

Det er heilt merkeleg at vi plutseleg er høggravide (får statusen i morgon *wohoo*). Det byrjar nærme seg med stormskritt altså, men eg føler framleis at det er ganske lenge igjen..

Skrevet

HEehe!! Velkommen etter Tosofo :D Har ikke akkurat hatt "tittelen" mange dager selv! Syns ikke det er så lenge igjen jeg da.. Om 16 dager blir en beregnet som fødeklar!! hjelpes meg! Hehehe =) Da er det liksom bare tre uker igjen til terminen!!!

Begynner du å få ting på plass da?

Skrevet

Sendte høvdingen til sverige for å kjøpe ny vogn på mandag. Den vi har er så slarkete og fæl. Og så prøver vi med fotbrett til storesøster! Det blir spennende. Merker at redebygging-driften er begynt... eller skal vi si rede-ryddinga?? Nå har vi kasta og sortert så mye atte fyttikatta =) Vi bor i en mindre byleilighet og må liksom rydde plass til lille.. Har ikke kjøpt noe særlig mer klær, siden det sannsynligvis er en jente til på vei..

hvordan ligger dere an?

Skrevet

Hei og hå!

Her er det også rederydding og redebygging på samme tid. Førstemann her, og vi har drevet og pussa opp litt.. Så her rydder vi ut all dritten etter oppussing (samt en del annet som har hopa seg opp) Samtidig som vi setter opp barneseng, vasker babyklær osv! Hadde bare den hersens elektrikkeren dukket opp nå, så vi kunne få kontoret ferdig, så hadde vi fått rydda unna ENDA mer!!! Jeg vil ha tilbake spisebordet mitt!!!

Skrevet

oi...oppussing også, ja! Det var sporty =) Vi lurer på å ta det knøttlille badet, men det blir nok ikke før til sommeren/høsten...og da har jeg i såfall lagt skumle planer om å rømme byen på hytte eller noe, sammen med store-og lillesøster

Skrevet

Hehehe.. Vi må også ha et nytt bad, men det kommer i påbygget til våren igjen.. Da har jeg også planer om å rømme til mine foreldre med vårt lille gull :D

Skrevet

Vi byrjar få ting litt på plass, sakte men sikkert. I dag fekk vi seng og madrass i hus (men skal kjøpe overmadrass). Får sjå om eg får tatt meg ein tur til Bergen for å hente kle vi skal arve og ein bilstol (greit å ha bilstolen når ein skal heim frå sjukehuset, ikkje sant Trine?! *hehe*) - elles kjem resten av "arvegodset" omlag samtidig med chiquitin. Vippestol og slikt som vi ikkje har bruk for heilt i starten likevel, så det er greit.

Men sengetøy må fiksast! Og eg må vel kanskje få byrja vaske litt kle og slikt etterkvart? Må berre kjøpe inn sensitiv-vaskemiddel...

Skrevet

Ja nå ble det jo en helt annen måte å forberede seg på, vi har kjøpt hus. Så jeg regner med at jeg blir å pakke litt sånne unødvendige ting og slikt, bøker f.eks. framover. Til babyen har jeg enda ikke funnet alle klærne, det er kjempetrasig! Det er jo litt sentimental verdi over de tingene som storesøster har brukt! Men jeg skal finne dem, om så jeg sjøl må klatre opp på mørkeloft og ned i kjellere.

Ja også må vi jo låne anna stelle bord, for i nyhuset er det ikke badekar og det stellebordet vi har er til å sette oppå sånn. Men det ordner seg jo!

Vi er nå heldige som går høygravide på denne tida, slipper masse snø og store vintersko. for nå er det jammen vanskelig å få på seg skoa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...