Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Har et litt rart problem med vesla på snart 3 mnd. I det siste har hun hatt veldig problemer med avføringen. Det skjer gjerne midt i matingen (vi gir både mm og mme på flaske da hun ikke vil ta puppen), hun stopper plutselig å spise og hylskriker av smerte. Vi har funnet ut at hun trenger hjelp til å bæsje, så jeg leste at man skal bruke et termometer til å hjelpe å få det ut, og det funker. Men det skal da vel ikke være meningen at dette skal fortsette? Vi gir malt i flaskene med mme (ikke de med mm). Synes det er så fælt å måtte pirke bak på henne hver eneste kveld, hun har det kjipt nok liksom. Er det vanlig når de får mme i tillegg? Noe annet man kan prøve? Takk for svar! :-)
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 her har vi samme problemet,bare at eg fullammer. må tømme jenta på 11 uker flere ganger i uka ved den termometer metoden. Skal til kiropraktor idag,håper det hjelper.
Mamma Brumm Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Jeg vil også anbefale å gå til en kiropraktor eller osteopat. Vi dro til sistnemte fordi knøttet hadde mye vondt i magen og forstoppelse, ble mye bedre etter behandling. (Skev nakke eller ryggproblemer kan ha innvirkning på organene.) Man skal være forsiktig med å bruke termometeret for mye, det kan forstyrre slimhinnene i endetarmen! Ellers er det jo viktig at mor har et sunt kosthold da, mye fiber er bra! Lykke til!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2007 Jeg også mente at det umulig kan være bra å bruke termometeret hver kveld. Da satser vi på kiropraktor, takk for svar begge to :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå