FruV Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Skal egentlig i bryllup i 23 juni,men har vært så mye dårlig den siste tiden med migrene og bekkenløsning.Bryllupet er i stavanger,har takket ja til å komme. Fly et den eneste muligheten,orker ikke bil i en evighet. Har gledet meg lenge til bryllupet,men frister ikke så veldig å dra nå.Har termin 29juli. Vet bruden vil bli skuffet og jeg gruer meg til å fortelle det. Vet ikke helt om jeg skal dra eller ikke... Help
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Synes du skal være ærlig og fortelle hvorfor du ikke orker å komme, da tror jeg nok at hun vil ha full forståelse for dette. Vi gifter oss på lørdag og har ei venninde som sliter med bekkenløsning og spurte meg om vi ble veldig skuffet dersom de ikke orket å komme.... Synes det er en legitim grunn jeg og ønsker ikke at hun skal slite seg ut unødvendig pga dette. Klæm
Milletrille Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 enig med collargol her. Si det som det er, du er jo høygravid og venninnen din har helt sikkert forståelse for det!!! Har du forresten lov å fly på den tiden ??
FruV Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2007 Takk for svar =) Tror man kan fly 4uker før termin,men er ikke helt sikker.
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Jeg skal gifte meg i august og det er i hvert fall 5 av de inviterte som har termin i løpet av sept, okt, nov. Jeg er forberedt på at noen av dem ikke kommer, for man vet jo aldri hvordan formen utvikler seg i løpet av en graviditet. Så om noen må melde avbud i siste liten, så er det selvfølgelig veldig synd, men helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå