Gå til innhold

Hvor aktive er dere nå om dagen da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg ikke orker så mye, men må jo være en del aktiv med to barn som trenger meg og så blir det en del lang kjøring hit og dit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så enkelt som før jeg ble gravid, føler for å ta det litt med ro innimellom for han i magen sin skyld.

Skrevet

Er veldig aktiv her i gården ja.Men har jeg ingen barn fra får så trenger bare og ta hensyn til meg selv og min samboer.Men har en hund som trenger litt oppmerksomhet da..men kan nok ikke sammenligne han med unger.

Skrevet

uff, blir ikke mye fysisk aktivitet nei..

får kynnere i ett sett samme hva jeg gjør, og føler meg tung og vanskelig.. dessuten er det eksamen om et par dager, så blir mye stillesitting og lesing!

Håper at når mannen min kommer hjem, så får jeg både vasket hus og gått noen turer. ting blir litt lettere når han kan løfte vekk sofaen ol:)

Skrevet

Jeg blir faktisk mer og mer aktiv etterhvert som tiden går. Jeg har det mye bedre nå enn det jeg har hatt på mange måneder. Og det føles godt.

Nå driver vi med terrasse og jeg maler og snekrer, og det føles egentlig bare godt. Men så har jeg dager innimellom som er veldig slitsomme. Men det går stort sett bra. Tungt er det jo, men det er jo ikke så lenge igjen. Så jeg ser bare frem til å bli ferdig, få tilbake kroppen min igjen :-)

Skrevet

Kjenner jeg blir så misunnelig når noen sier de blir i bedre og bedre form! Sukk, vil også! Litt sex en morgen, så er det kynnere og bekkensmerter hele dagen. Og har jeg gått litt i byen så er det jammen meg på samme viset. Så lite aktivitet er vel det man kan kalle det for. Og bekkenbeltet ligger pent plassert i gangen, det er sånt et tiltak å ta det på. Sorry at jeg sutrer, i morgen blir sikkert en bedre dag, og da kan jeg sikkert gjøre mer!

Skrevet

Jeg er begynt å gå på fjeller...:)) Er oppe på en fjelltopp vi har her annen hver dag....Føler meg i tipp topp stand...

Er i uke 31...

Skrevet

Så lite aktiv som mulig, he he...men er plaget med bekkenløsning så da er det ikke så lett:o( Var myyyye bedre i mitt forrige svangerskap og gikk lange turer hver dag - nå holder det å vralte seg fra sofaen til kjøkkenet en gang i blant...;o)

Skrevet

Jeg prøver å være i mest mulig aktivitet. Rydder,går turer, handler og gjør mest mulig ut av dagen. Jeg har vært så heldig å ikke har fått noen plager under graviditeten også da :) Skjønner dere som har mye plager at dere klager, for jeg tror jeg hadde blitt gal selv av å ikke få gjort noe.

Skrevet

Uff, føler meg nesten slem når jeg sier det ... men her er alt nesten som før. Nå har jeg riktignok aldri vært av den voldsomt aktive typen, men merker generelt lite til graviditeten (litt vondt i ryggen av og til, men).

Kan fremdeles ta en lett jogg opp 3 etg. til leiligheten vår, og da skal jeg ikke klage! Det eneste er som sagt ryggen, men den er verst når jeg sitter eller ligger lenge av gangen.

Skrevet

Sikkert mye det samme som deg, men to smågutter på 4,5 år og 2,5 år må det bli litt aktivitet enten man orker eller ei. Merker veldig godt forskjell på helger/fridager og de dagene de er i barnehagen ja! Etter en helg bruker jeg som oftest 1-2 dager å ta meg nok inn igjen til at jeg ikke verker kronisk i bekkenet hele tiden, og det enda jeg forsøker å ta det med ro når ungene er hjemme og har en mann som tar det aller meste... Og så er det jo kontroll ukentlig nå fremover for min del med 1-1,5 time å kjøre og hvor jeg må få unna handling ol i samme slengen så det blir litt.

Skrevet

Er andregangsfødende. Var i mitt livs form forrige svangerskap, gjorde alt jeg følte for av fysisk aktivitet, og trente vanlig hele veien.Skulle ønske det var sånn nå også!. Hater å være så inaktiv. Tror man er bedre rustet til fødselen hvis man er i grei fysisk form. Har fryktelig mye kynnere + bekkenløsning, så jeg tør ikke bevege meg så mye mer enn jeg må. Men hender lysten blir for stor og jeg spaserer en tur eller sykler litt, men da får man jo lide for det i døgnet etter. Har heldigvis en rolig jobb. Ellers er jeg student og sitter mye på rumpa for

å skrive oppgave, skulle vært ferdig for lenge siden, men det er umulig å konsentrere seg...Har man ikke dårlig samvittighet for det ene så er det det andre...

Skrevet

Jeg er faktisk litt mer aktiv blitt den siste uken:) Utrolig deilig å føle at jeg har litt mer energi igjen, og bekkensmertene stikker bare til en sjelden gang, jeg føler at jeg plutselig har kommet til himmelen. Klart, det er grenser for hva jeg orker nå også, jeg veier tross alt 20 kilo mer enn jeg pleier, og har en diger mage som er i veien uansett hvor jeg går. Kan ikke bøye meg, eller stå lenge rolig, men jeg har plutselig fått et utrolig humør og en vilje til å være sosial igjen:)

Skrevet

Ikke særlig aktiv, egentlig...! :)

Venter vårt første barn nå 23.7, og jeg trodde faktisk på forhånd at jeg kom til å være så sprek så sprek - men den gang ei hehe. Jeg er stort sett trøtt og sliten, og uten at jeg foreløpig har fått bekreftet det fra noen, så tror jeg at jeg er en god del plaget med kynnere.. bare jeg såvidt forsøker å øke tempoet på noe av det jeg gjør, så "spenner" magen seg og blir skikkelig hard - noe som da gjør at jeg får litt problemer med å bevege meg rundt omkring, og aktivitetsnivået blir også deretter. Er i full jobb da, men lurer på om jeg ikke etterhvert blir nødt til å kanskje sykemelde meg litt - sånn rett og slett for å "henge litt mer med" i hverdagen.. men vi får nå se :) Koser meg ufattelig mye med magen som vokser i hvert fall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...