natemor til 2 Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Var hos legen for en uke siden og ble sendt på ultralyd fordi legen mente lillegutt lå i tverrleie,... og det stemte.. Han kan jo enda snu seg, er jo bare i uke 35, men er det noen her inne som har opplevd det samme,og har legene prøvd å snu babyen manuelt? Hvordan gjøres det,og var det helt grusomt vondt?
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Les mer på seteleidebatten! Jeg tror jenta mi har tatt til vettet og snudd seg! Må snu seg selv før uke 36 (fullgått) - deretter prøver de manuell snuing ellers så blir det planlagt keisersnitt tror jeg!?
*Milla74* Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Hei! Jeg var også til kontroll på mandag og fikk samme beskjed. Er 34+5 i dag. Fkke forøvrig et god tips her inne om sjekke ut disse sidene: http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/pa_lt.visSeksjon?vp_SEKS_ID=1157074 Men jeg må si jeg ble litt bekymra da, etter å ha lest dette. Håper det ordner seg før den tid, jeg vet at det er litt tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå