Gå til innhold

Litt off-topic - jeg som er vanskelig her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hatt utdrikningslag, en av mine beste venninner fikk ikke gjennomslag for sin ide for hvordan jeg skulle drikkes ut (jeg fikk det akkurat som jeg ville nå, hennes ide var ikke noe jeg kunne tenke meg og det visste forlover). Det virker som om hun ble snurt og ville ikke hjelpe til mer, likte ikke programmet som til slutt ble bestemt og sa til min forlover hun bare ble med på det hun syntes var ålreit. Da dagen kom, kom hun til middag, spiste og gikk igjen. Sa til meg hun ikke hadde råd til mer, det skal sies at mens jeg var på siste aktivitet satt hun i en bar og drakk drinker med en annen venninne..

Er jeg smålig som ble ordentlig lei meg pga dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mye til venninne da, men nå vet jeg ikke hva de andre aktivitetene kostet.

Skrevet

500kr + middag, min forlover tilbød seg å betale fordi hun visste hvor viktig det var for meg at hun kom, men hun syntes det var dumt i forhold til de andre :(

Skrevet

Hei!

Hvis ho faktisk har grise-dårlig råd så er jo 500 endel penger å bruke på noe man ikke får noe igjen for... Noe fysisk som man trenger mener jeg. Og hvis ho drakk drinker i en bar høres det joikke ut som om ho har så innmari dårlig råd. Drinker er dyrt!

Skrevet

Mitt poeng også..

Skrevet

Har opplevd noe lignende da jeg giftet meg. Skikkelig drittvenninne som ikke ville bruke en krone for mye. Jeg droppet henne før bryllupet og har ikke sett henne siden. Det er nesten 10 år siden nå.

Jeg hadde brukt 500 kr på en god venninne uten tvil,men ikke på dama til mannen min sin kompis som jeg ikke kjenner så godt...

Jeg hadde blitt lei meg om dette var en god venninne, men brydd meg mindre om det var fks en kollega eller en venninne som ikke var så close. Når du sier at dette var en av dine beste venninner så har du all grunn til å bli lei deg.

Skrevet

For å si det sånn, hun ble vurdert som forlover

Skrevet

Da hadde hvertfall jeg blitt skuffet. Det var jo liksom din dag og ikke hennes, så selvfølgelig var det du som skulle få det som du ville.

=)

Skrevet

Jeg hadde også blitt lei meg av dette. Syns ikke du er smålig og jeg ville tatt en prat med vedkommede jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...