Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 En gutt jeg holdt på med før har endelig fått seg profil på facebook. Jeg var forelsket i han i flere år og er så nysgjerrig på profilen hans! Burde jeg legge han til som venn? Eller virker det litt psyko å legge han til?
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Jegv har venner, kjente, skolekamerater, xer og til og med en onenightstand i min liste... Men du velger jo selv...
Babyfacepsycho Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Det kommer jo litt ann på. Hva er din tanke bak og sjekke profilen hans? Er han en du var venn med, eller bare en du visste hvem han var? Har du partner eller ikke nå? Det er hvertfall noen spørsmål som du burde tenke på før du bestemmer deg. =)
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Hvis du er singel så ser jeg ikke noe galt i at du legger han til som venn:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Nå la jeg han til pga. deg Tillab! Shit, hmm,,,, angrer litt, men da skylder jeg på deg hvis det her går galt!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Jeg er jo langt fra singel, og heller ikke interessert i han! Er bare utrolig nysgjerrig på hva som skjer med han!
Babyfacepsycho Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Det jeg tenker er at det sikkert ikke var det rette og gjøre siden du sier du angrer deg nå. Men dersom det bare er for og se hvordan han har det, så er det vel egentlig ikke noe og angre. Men du kan jo svare deg selv på en ting. Føler du at du kan si til din partner at du har lagt han til? Svar deg selv på det, og du vet om det var galt eller riktig gjort. Lykke til. =)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #9 Skrevet 1. mai 2007 Selvfølgelig kan jeg si det til partneren min! Ikke det som er problemet. Jeg syns bare det er flaut overfor han jeg la til, vil ikke at han skal tro at jeg er interessert i han!
Babyfacepsycho Skrevet 1. mai 2007 #10 Skrevet 1. mai 2007 Da var det jo ikke noe feil da. =) Han skjønner sikkert at du ikke er det. Går sikkert kjempe fint. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå