Sirimamman Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 .. lang tid en kan forvente det tar før en får rier? Etter få timer eller dager? Eller er det individuelt? Takker for svar )
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Såvidt jeg har forstått gjør denne strippingen at det frigjøres et hormon som modner livmorhalsen, dvs: løsningen av fosterhinnene frigjør dette hormonet. Modningen kan ta tid, opplevde det tok en uke første gang - og kun en dag ved nr to. For å kunne strippes må du være moden, og ha åpning.
Olives Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Forrige gang (ved tredje svskap) ble jeg strippet tre ganger. Om det hjalp? Tja, jeg måtte likevel settes i gang 14 dager over. Så får vi se denne gangen, da. Termin om 2 uker..
@nita+Sebastian Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 For meg tok det bare ca tre timer før alt var i gang, men da var jeg 8 dager på overtid og moden med 3 cm åpning. Har lest her inne at det kan ta alt fra noen timer til flere dager til ikke å virke i det hele tatt. Tydeligvis veldig individuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå