Gjest Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Han sovner rundt midnatt og våkner i 6 tiden. Så får han mat og sover til 10-11 )) Heldig jeg eller? =D 2 mnd på torsdag
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Vil si du er heldig da ja! Kan ikke klage selv jeg,datteren min er også 2 mnd til torsdag og hun sover fra 10 om kvelden til 8 om morgenen uten å være våken en eneste gang.
mamma >to gull Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Da er dere heldige ja.. Håper min lille gutt også blir slik. Nå er han bare 2 uker, er vel oppe en 4 ganger for å gi mat/skifte bleie..Syns det er så utrolig slit å kave seg opp for å gi han mat på natta..Håper det snart blir bedre..)
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Så heldige dere er da jenter:) Sånn var det IKKE her da lillegutt var 2 mnd...
haater husarbeid Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Dæven, du er kjempeheldig!!! Nyyyt det! Selv har jeg aldri opplevd det der. Begge ammet ørten ganger på natta i den alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå