Superlis Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 hallo..er her enda,er bare litt travle...travlere dager!! Men jeg prøver og titte inn her innimellom,godt og se at dere er her!! God bedring til alle som er syke..fikk helt vondt av dere klattis og rosa,tenk så sliten:( Håper alt ordner seg nå!! Og heldigvis gikk det bra med peanøttgutten også Til konfirmasjons damene vil jeg bare si lykke til!!! Det går så bra så. Koslig med alle som har vært på tur og koser seg hjemme igjen!!! Det er vår det er vår:))) og i det fine været er vi veldig mye ute,en trøtt liten gutt som legger seg om kveldene etter og ha smakt på både sand og grus og gress og blomster..alt er æsj,men prøver igjen og igjen. En fantastisk tid for både store og små!! Altå ville bare si hei hei:)))
brumlemor Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 henger meg på denne eg og seier hei hei og god bedring til alle som er syke og lykke til med konfirmasjonen til alle som skal ha det. Nyt dei fine vårdagene. Hei hei...
Natteravnen* Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Hei til deg og! Vi er nok mange som kun er innom sånn av og til her, alt etter kva dei små lar oss få lov til...- og slike flotte solskinnsdagar som vi har hatt idag kan nok ikkje dataen konkurrere med... c",) Han har nok ei travel tid vesle guten din, tenkjer eg!
Ronja65 Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Hei selv. Ja. Det er de travle dagers tid. Har som mange andre her, startet i full jobb. (turnus). Har nå en par dager fri, til å nyte sommer! og sol:-). På fredag starter kjøret igjen, med jobb og jobb. Men hva gjør vel det, så lenge det er sol:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå