tottila Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Har sittet ganske mye med pc'n i fanget de siste mnd, og først nå begynte jeg å tenke på om babyen min kan få stråleskader av det??? Mange tanker som dukker opp på slutten... Andre som har tenkt på det?
Pimmini Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Jeg tenkte også på det... Satt mye med laptop'n på fanget og begynte plutselig å bli engstelig for at det kunne være farlig. I så fall ville det vært for sent for baby'en i magen min, siden jeg kom på det rett før termin... Baby'en er veldig frisk og fin!!
*Milla74* Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Hei! Har tenkt litt på dette i det siste jeg og. Har litt bekkenløsning, så det er mye mer behagelig å sitte med lap topen, enn å sitte ved pc'n.. Så det har blitt noen timer i det siste med lap topen omtrent på magen....
VinterSol+2 Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 i følge mannen min; (elektronikk- og dataingeniør) laptopen er ikke farlig. Det av dataer som gir farlig stråling, er gjerne pc-skjermer av den gamle typen, som hører til stasjonære pc'er. Så jeg sitter med laptop i fanget/på magen med god samvittighet.
*Milla74* Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Takker for grei oppklaring, Vintersol! Da er det bare å bimme ivei ;0)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Det er visst mye mer (mange ganger mer) stråling av stekeovnen enn PC'n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå