Gå til innhold

Grøt som fastføde-når pådøgnet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden har vært urolig i flere netter nå og krever flere måltider så nå skal jeg begynne å gi grøt, han er straks 5mnd.

Når er det best å gi grøten; rett før han legger seg etter å ha fått puppen (som han sovner til), eller litt tidligere og avslutte med pupp?

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde gitt grøt først og så pupp...

Skrevet

Sånn i startfasen ga jeg grøt til lunsj for å se om han fikk noen reaksjoner på det i form av magesmerter o.l. Greit å slippe det på natta. Så begynte jeg å gi grøt til kvelden, og da ammet jeg til slutt før jeg la han. Så rekkefølgen blir: Først grøt, så pupp :)

Skrevet

Jeg gav i starten grøt til lunsj og var glad for det fordi han fikk litt problemer med magen de første ukene.

Tror hvis du velger å gi på kvelden, så ville jeg gitt grøt først og så pupp til leggetid. Det er ikke godt å legge seg med stappfull mage-

Skrevet

hei hei.. min lille pode er snart 6 mnd. han har i ca 3 uker fått grøt på kvelden ca kl 18 og pupp rundt 19 før leggetid.. har funket veldig fint.. han sover da til rundt 04 og spiser litt igjen før han sover til rundt 07.

Tenker vi snart begynner med grøt på morgenen også, et par tre timer etter " morgen puppen"

Du må nok bare føle deg frem og se hva minsten blir tilfreds med , lykke til!

Skrevet

Jeg begynte å gi grøt til middag.. Nå får han den kl 18.. pupp rett før 19 og så i seng..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...