Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Når kan man gi dette? Gutten min er snart 9 mnd. Tenkte på istedte for tran..blitt så vanskelig å få det i han nå.
Storebror & Lillesøster Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Tror man kan begynne på samme tidspunkt som med tran ca 6 uker...,men pass på tennene,det øddelegger tennene
susi oktgutt06 Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 fikk beskjed på helsestasjonen og ikke gi sanasol men biovit flytende vitaminer i stedet. gutten min ville ikke ha tran og d-dråper kom rett opp igjen. gullet mitt har fått dette siden han var 3mnd og det er virkelig kos for han når han ser hva han skal få. obs de skal ha 5ml istedet for 10som det står fram til 1års alder
tripptrapp3sko Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 fikk høre på helsestasjon at man ikke skal gi sanasol eller biovit så lenge man ammer.Får i seg nok vitaminer gjennom melken(bortsett fra vit D).Dessuten inneholder sanasol ihvertfall et søtstoff-og dette skal barn under 3 år ikke få i seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå