Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen så vet hvor man får tak i mamma klær i store størrelser ?

Bruker i utgangspunktet str 48/50 før jeg ble gravid og da er vanlige mammaklær alt for små

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker vanligvis 48/50 i topper, og 46-48 i bukser, men i mammatøy går jeg ned føler jeg, glir rett inn i XLpå h&m og L innimellom M på bukser fra H&M. det gjorde jeg sist jeg var gravid og, og vokste ikke ut av det.

så har du prøvd noen av de "store" mammaklærene til foreksempel H&M?... ikke sikkert at de er for små...

Skrevet

Jeg bruker bukser str 48-50 på HM til vanlig. Nå har jeg kjøpt en str XL, men det var langt fra alle som passet. Finn deg en HM butikk med store størrelser og prøv mange ;)

Skjørtene passet dog strålende.

Overdeler handler jeg alt i "vanlige" butikker hvertfal foreløbig (26 uker) Er så masse som er langt nok og har nok vidde. Har handlet mye på Cubus og en del på Gina Tricot.

På Mammahuset.no har de også store størrelser.

Jeg har forresten også kjøpt meg vanlige linbukser stormote HM de bretter jeg ned under magen :) Fungerer veldig bra :)

• 1 måned senere...
Skrevet

gå på en foretning som er bare for mammaklær o.l.

Skrevet

Foruten de butikker som allerede er nevnt ville jeg også prøvde meg på Kappahl. De har flere fine topper for store størrelser (men dessverre ikke mammabukser, kun noen få og stygge..). God shopping! :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg også en stor mamma, og jeg er helt enig i at det er et problem å finne klær som er store nok.. Dessverre, for også store mammaer trenger klær!

Var selv i en spesialforretning som Kun fører Mammaklær, skulle ah meg et skjørt som jeg først skulle ha i et bryllup og senere utover til pent/hverdags utover i svangerskapet. Null niks!

Alle skjørtene rakk meg til litt over kneet, og det er ikke pent!! For ejg har både store lår og rumpe.. Dama i butikken sier det er moten... Selv i den butikken var det vare små str.. XL som jeg vanligvis bruker, hadde i sjans på de klærne der.. Noen dager seinere så jeg at hun annonserte i avisa som spesialforretning med mammatøy.. Ble en smule irritert ja..

Men jeg har iallefall funnet meg to bukser på H&M, kjempeogde og passe i str Xl.. Fant også noen ålreite topper der, men veit ikke omd e holder svangerskapet ut, med min tvillingmage..

Lykke til med jakten på de fine store mammaklærne... SEr jeg noe som er stort skal jeg gi dere beskjed!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...