Mamma Brumm Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Bruker ungen deres smokk? Gutten min vokner jo hele tida gjennom natta, som regel når smokken detter ut! Kan aldri se for meg at han kommer til gjennom hele natta så lenge han ikke kan pute tilbake smokken selv :-/
Alvepike Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Ja, hun bruker smukk , men våkner ikke når den detter ut da heldigvis.
aprilspøk Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Han sover hele natta, og bruker ikke smokk. Heldigvis har han ikke vært interessert i den, selv om vi prøvde å gi han i starten..
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Gutten vår bruker smokk, men våkner ikke av at den detter ut. Han bruker kun smokken når han skal sove, så han er ikke så veldig avhengig av den.
Sylteflesk Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Hun bruker ikke smokk, brukte det i begynnelsen, men nå er hun ikke interessert i smokken. Har sovet hele natta siden hun var ca 3 måneder.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 han bruker ikke smokk lenger. men han gjorde det en stund. jeg tok ut smokken når han hadde sovnet sånn som man gjør med puppen. det pleier og funke. for det er som oftest "fallet" de vokner av. det er ihvertfall verd et forsøk
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Nei, han våkner ikke av at han mister den.. Heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå