Gjest Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Kan man lage ferdig og varme en gang til? kan den stå i kjøleskap til vaming senere??? noen som vet?
Babyfacepsycho Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Tror vellingen blir tjukk når den får stå? Men skal ikke si sikkert. =)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Det er ikke så strenge regler for velling, men ja den blir tjukk etter en natt i kjøleskap f.eks. men noen timer går helt bra. Det er visst ikke noe farlig å varme den opp igjen, men jeg hadde vel ikke gjort det mer enn en gang. Anbefaler å kjøpe vellingen i Sverige, semper... Der bruker de nesten ikke mme etter babyene blir 5-6mnd gamle, velling i stedet. Har svensk samboer og da svigerfamilie så derfor jeg vet mye om dette. Vellingen metter mer enn en flasle mme også.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Helsesøster sa det var samme regler som med mme, det er jo samme melkepulver i vellingen...
St.Sunniva Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Ga velling til vesla i dag (kjøpt i Sverige). Det er Nestle sine ferdigbokser, og der står det at den absolutt IKKE må varmes opp igjen. Så jeg gjøre aldri det...ikke med mme heller. Jeg er vel sånn at jeg følger det som står. Lager også alltid mme for et måltid av gangen. Eneste gangene jeg varmer den opp igjen, er om den har blitt kald i løpet av det måltidet vi gir, og at hun ikke vil spise om den ikke er varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå