Gå til innhold

tingelingen *fødte 04.02*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her nå?

 

Åssen står det til med dere?

Jeg prøvde og legge deg til på msn. Men gikk dårlig tror jeg. =)

Tenkte på det med trille tur da. Kanske skulle få til det en dag snart?

 

 

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går at bra :)

 

Lenge siden jeg sist brukte msn skjønner du. Kanskje derfor. Vennene mine har stort sett gått over til yahoo!. Trilletur høres koselig ut, og nå er det jo så fint vær :) Jeg skal legge inn msn nå, så kan du kanskje sende meg din msn greie på pm så kan jeg prøve å legge deg til.

Skrevet

Har sendt deg Pm nå jeg. =)

 

Skal sjekke ut de yahoo greiene jeg. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...