Babyfacepsycho Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Er du her nå? Åssen står det til med dere? Jeg prøvde og legge deg til på msn. Men gikk dårlig tror jeg. =) Tenkte på det med trille tur da. Kanske skulle få til det en dag snart? =)
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Her går at bra Lenge siden jeg sist brukte msn skjønner du. Kanskje derfor. Vennene mine har stort sett gått over til yahoo!. Trilletur høres koselig ut, og nå er det jo så fint vær Jeg skal legge inn msn nå, så kan du kanskje sende meg din msn greie på pm så kan jeg prøve å legge deg til.
Babyfacepsycho Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2007 Har sendt deg Pm nå jeg. =) Skal sjekke ut de yahoo greiene jeg. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå