Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så vanskelig. I dag hadde tulla 5 mnd på seg. Først på dagen strømpe bukse, body, bukse og jakke og lue. Litt ut på dagen hadde hun strømpe bukse og bodyog lue. så tok jeg på igjen jakken Synes rett og slett det er vanskelig å vite hva jeg skal ha på. Er jo varmt og fint, men er redd for å kle for mye av. Hva med dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sinnsykt vanskelig!

Min på 6 mnd har på seg body, bukse/strømpebukse,genser, lue og votter.. Ligger i vogna med dyne.. Han er alltid klam på ryggen! Men føler ikke jeg kan ta av mindre heller! Han står jo i skyggen og sover!

Skrevet

Hi hi...vi har strømpebuksa, body, sparkebuksa, ulljakke, votter, foret lue, og ull lesta!! Ho ligg nedi ei vindtett vogn,og har en fleecepose fra reflex !!

Men så bor vi oppi nord da.. Å her e det alldeles ikke varmt og fint :))

Skrevet

Bor på Østlandet og Jenny er litt over 5 mnd. I går og i dag har hun hatt: body, bukse, olajakke, tynn bomullslue og bomullsokker med tynn ullsokk utenpå + solbriller. Sitter da i sportsvogna på et lammeskinn med et bomullspledd og et fleecepledd over. Hun makker sånn med beina at vi må ha to sånn at vi får surret det litt rundt henne..hehe:)

Skrevet

Vi bor på østlandet, og lillegutt har i dag hatt på seg: Strømpebukse, body, joggebukse, genser i fleece, en tjukk vest, sko og lue. Tilpasser det litt utover dagen hvis det blir veldig varmt, hvis det blåser o.l.

Skrevet

Husk på en ting, og det er at det er bedre at de har på seg for lite enn for mye! Bedre at de er litt kalde, enn klamme.. Det sier alle leger og helse søstre.. =) Så her er det body, bukse, sokker, lue og dyne løst over. Evt bytte ut dynen med ei jakke hvis vi er ute på våken tur. Jeg går jo selv i shorts og singlet om dagene, så blir litt drøyt å kle minsten som om det er minus grader. Men er vanskelig nå for tiden ja.

Skrevet

vanskelig ja, men jeg er av typen som er redd for at han skal bli for varm. Bor i Oslo og i dag hadde han på ullbody, bukse, lue og hettejakke da vi gikk ut. Jakka gikk fort av ja. :)

Men da ligger han i sportsdelen på vogna oppå ull og med bomullsteppe over seg.

Skrevet

Jenta er 7mnd og i dag hadde hun på bomullsbody, armybukse, ullsokker(mest fordi det var de eneste jeg fant.. ville ellers tatt bomull) bomullsanorakk og solhatt.

Veldig vanskelig det der med klær.. var litt redd for at jeg hadde for lite på henne, tok av og på jakka i parken etter hvor varmt det var, men jeg satt jo med kort bukse og singlet og syns det var varmt så..

Jeg var i en barnebutikk her forleden dag og hun som jobbet der sa kle på ungen som du kler deg selv.. det er jo logisk er det ikke??

også hadde jeg jo lammeullskinn i sportsvogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...