Gå til innhold

Besøkstider for far på sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Besøksrutiner for far og søsken:

Faste visittider fra kl. 18.30 - 19.30 på hverdager og fra 14.00 - 15.00 i helger og høytider."

Betyr dette at min man ikke kan være hos meg på andre tider en dette?

Da tenker jeg ikke på selve fødselen.. men dagene etter.

Hva menes egentlig med disse "besøksrutinene" ?

Hilsen ung førstegangsfødende =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke meningen av meg å skrive på pappa debatten, skulle skrive på "Far svarer mor debatten" men kanskje dere kan svare uansett?

Hilsen ung førstegangsfødende =)

Skrevet

Far kan vel være der hele tiden! Da sambo fødte på fødestuen på fredrikstad bodde vi på alene rom med dobbel seng. Jeg var der i 4 dager sammen med henne og datteren vår.

Hilsen pappa`n til Hedda

Mannen til bolla og snart far til en liten slask

Skrevet

Om du ikke bor på fellesrom med andre kan han være der stort sett så mye han vil. Besøkstiden er beregnet på andre besøkende for å begrense dette.

• 1 år senere...
Skrevet

Dette er informasjonen sykehuset som jeg selv tilhører sier om besøkstider for far:

Akershus universitetssykehus HF består av sykehuset på Nordbyhagen, Lillestrøm sykehus, Stensby sykehus, distriktspsykiatriske sentre og barne- og ungdomspsykiatriske poliklinikker på Jessheim, Lillestrøm og Grorud. Hos oss står pasientbehandling, forsking og undervisning i sentrum og er av internasjonal klasse.

Visittider

Mandag - fredag kl. 18.00 - 19.00

Lørdag, søndag og høytidsdager kl. 14.00 - 15.00

Fri besøkstid ved Barne- og ungdomsklinnikken og for far og søsken på Barselavdelingen.

Kontakt avdelingen, hvor den du ønsker å besøke er innlagt, for nærmere informasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...