Gå til innhold

Dere som har hatt barn med øyekatarr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan begynte d? Leon våknet i dag og hadde litt rødt inne på det hvite på øye. Han ble verre utover dagen syns jeg, og det kom litt gult ut av det senere kveld før jeg skulle legge han....kan det være øyekatarr?

han er 6 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som sånn vi har hatt det her med lillegutten vår..Kom tjukk gul "gugge" ut av øyne..

Prøvde å få det bort med øyebor vann,men det gikk ikke så vi var hos legen i går og fikk salve..

Den holder seg lenge i kjøleskapet så nå har vi til neste gang han får det igjen.

Skrevet

Høres ut som øyekatarr ja, får d ofte bort med øyebadevann om en tar d med en gang en ser symptom. Ellers har vi brukt øyedråper.

Skrevet

Hvilken salve holder seg i kjøleskap lenge??

Skrevet

fuchi et eller annet.Legen som sa det til meg igår.Er ikke fusedin salve,men var et litt lengre navn.Legg på rommet til lillegutt nå og han sover...:-(

Skrevet

ok, hvet hvilken du mener men holder max en mnd etter at den er åpnet så ikke bruk den etter en mnd.!

Skrevet

godt at du sier ifra.Da er det jo nesten ikke noe vits å ta vare på den da jo.....

Skrevet

Hold øynene rene hele tiden. Drypp mm hver gang du skifter bleie og pass på at det kommer helt inn i øyet. Husk å dryppe begge øynene.

Er du flink med å holde øynene rene drøyer det ikke ut så lenge, og kan gå over på et par dager.

Skrevet

hadde jeg bare hatt morsmelk.....

jeg går til legen i morgen hvis det er verre, enten apoteket da og kjøper øyebad.! takk for hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...