Minesmå:)+en til! Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Hvordan begynte d? Leon våknet i dag og hadde litt rødt inne på det hvite på øye. Han ble verre utover dagen syns jeg, og det kom litt gult ut av det senere kveld før jeg skulle legge han....kan det være øyekatarr? han er 6 mnd
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Det høres ut som sånn vi har hatt det her med lillegutten vår..Kom tjukk gul "gugge" ut av øyne.. Prøvde å få det bort med øyebor vann,men det gikk ikke så vi var hos legen i går og fikk salve.. Den holder seg lenge i kjøleskapet så nå har vi til neste gang han får det igjen.
mammae:-) Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Høres ut som øyekatarr ja, får d ofte bort med øyebadevann om en tar d med en gang en ser symptom. Ellers har vi brukt øyedråper.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Hvilken salve holder seg i kjøleskap lenge??
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 fuchi et eller annet.Legen som sa det til meg igår.Er ikke fusedin salve,men var et litt lengre navn.Legg på rommet til lillegutt nå og han sover...:-(
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 ok, hvet hvilken du mener men holder max en mnd etter at den er åpnet så ikke bruk den etter en mnd.!
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 godt at du sier ifra.Da er det jo nesten ikke noe vits å ta vare på den da jo.....
hårsår Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Hold øynene rene hele tiden. Drypp mm hver gang du skifter bleie og pass på at det kommer helt inn i øyet. Husk å dryppe begge øynene. Er du flink med å holde øynene rene drøyer det ikke ut så lenge, og kan gå over på et par dager.
Minesmå:)+en til! Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2007 hadde jeg bare hatt morsmelk..... jeg går til legen i morgen hvis det er verre, enten apoteket da og kjøper øyebad.! takk for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå