Gå til innhold

Nye magebilder ^_^hihi:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg lagt inn "noen" nye magebilder (uke14).

Morro når det begynner å syntes:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fint mage:).........lykke til

Skrevet

er du virkelig bare 15 år? Hva tenker du på egentlig med å få barn når du selv er barn?

Skrevet

hva jeg tenker med?:)

Tenker at siden vi ble uplanlagt gravide, skal vi ta ansvar for det og gjøre alt for dette barnet, som det fortjener.

Skrevet

Er det noe vits i å si det!!!! Dessuten er det dumt å gjemme seg bak anonymknappen! Kanskje hun er klar til å få barn, det er ikke alle som har en trang til å rase til de er 25 ikke sant!!!

Skrevet

Fin mage du har forresten!!! Stå på dette går bra!

Skrevet

Tusen takk!:)

Skrevet

hello jeg og har termin 1 november...

skal si du har mage så tidli,eller blåser du den opp.hehe...

men fine bilder foresten...

har sett andre og som er kortere på vei en oss som har stor mage..

jeg er litt høy og da så kan vel vere derfor jeg ikke ser så mye til gravid mage enda..jaja kommer vell :)

tenker du får mange reaksjoner her inne av middelaldrene mødre ....

typisk det,, :)

Skrevet

Hei!

Å så morro da!:)

Ja fått mage tidlig,jordmor sa det var fordi livmoren min er så høyt oppe og langt fremme:) Så blåser den nok ikke opp;)

Ja får "endel" reaksjoner ja, men er nå bare å heve hodet høyere enn dem å la det gå inn det ene øret å ut det andre:)

Skrevet

Fin mage du har.....jeg fikk oxo tidlig mage:) Vi er alle foskjellig...

Ja, jenter, jeg er enig at det er tidlig med barn i alder av 15 år, men kjære dere, gi dama en sjans, vi kjenner henne jo ikke i det hele tatt...

Jeg tror hun kan bli en like god mor som du og jeg selv om hun er ung...

Hun og kjæresten har tatt et valg som vi må respektere....

Ps: det er feigt å gjemme seg bak annonym knappen....

Go on girl.....fine bilder du har:)

Skrevet

Ble så glad når jeg så du hadde svart som du gjorde-bra! Du blir nok en super mor;) Kjempefin mage har du også, selv er jeg 22uker nå og har omtrent mage som du;)

Skrevet

å, det var stor mage alt! jeg venter i oktober og ser bare litt blubb ut. Lykke til!

Skrevet

ja har ikke sett så mange med termin 1nov her,et par kansje...

hehe oki,tror min er langt nede da :)

ja du får jøre det,må ikke bry deg vettu..

Skrevet

Det var jo litt av en stasmage, jo :) Går nok bare bra dette her, når du klarer å svare behersket på et ubetenkt stilt spørsmål (tror ikke det var noen som mente noe vondt, egentlig, men bare en som lurte), så tror det sier litt om deg ellers. Når man er 15, så er man 15 på godt og vondt, man er ikke riktig voksen enda, men dette er en erfaring du vokser på :) Jeg fikk mi første da jeg var 19 og syntes at det var tidlig, men fikk aldri høre anna enn godord, så dette er veldig individuelt. Du virker oppegående, husk at du mister ikke ungdommen selv om du får et barn og det ansvaret som følger der.. Det er alt hva du selv gjør det til :) Mye forandrer seg, men livet er ikke slutt! :D Masse lykke til, dette går bra.

Skrevet

Stemmer det:)

Endelig en som sa at jeg ikke vil miste ungdommen min, eller ødelegger livet mitt for den saks skyld!

For erlig talt, ett barn vil da ikke ødelegge noen ting. Hva slags syn har noen på det å få barn egentlig? Å få sine enge barn er noe av det flotteste man kan oppleve.

Planen var jo såklart ikke å få barn så tidlig, men nå ble det nå slik, å det er jo bare å se på det som en gave for livet, å jeg og min kjæreste vil få ett like flott liv som alle andre barnløse unge mennesker! Vi kan da oppleve ting, reise ut, dra på ferier osv. bare at vi må hele tiden planlegge utifra at vi har ett barn, å hva som passer seg og hva som IKKE passer seg når man har ett barn med seg:)

Kan ikke si det er så grusomt? Nei, nå gleder vi oss kjempe masse. Å det er kjempe flott å kunne glede seg!Syns jeg barnet fortjener. All den kjærlighet vi kan gi:)

Ble litt langt det her, men trengte bare å lufte det ut:p hehe:)

Takk for alle innlegg og komentarer:)

(På både godt og vondt!) :)

Skrevet

Rette innstillingen det! Du blir en flott mor!

Skrevet

Hei du:-)

Flott mage på ei flott jente:-)

Du virker som en usedvanlig fornuftig og moden 15 åring, det her går nokk helt fint skal du se!

Var selv 17 år da jeg ble gravid med førstemann, rakk akurat å fylle 18. Ung ja, men tror ikke det har så mye med alder å gjøre, men om hvor moden man er. Så er det helt klart en fordel at man har et nettverk rundt seg som støtter og hjelper til.

Jeg var heldig å ha en kjæreste som var flink med gutten, og en fantastisk svigerfamilie som hjalp både matrealistisk og med avlastning av og til.

Har i ettertid fådt ferdig utdannelsen min og alt har egentlig gådt veldig bra:-)

Som jeg bruker å si, hadde jeg kunne velge ville jeg ventet noen år, men aldri unnvært det for alt i verden...

Skrevet

Fin mage du har:)

Vel er selv ganske ung mor siden jeg er 20, men det er utrolig stor forskjell på folk. Enkelte av venninne mine kunne ikke tenkt seg barn før de er langt over 30, mens jeg syns det er fint å være ung mor. Har selv en mor som er 40 og en far på 42. (og er kjempe glad for det;)

Dette er noe en må bestemme selv, og jeg er sikker på at du kommer til å bli en super mor. Men jeg må understreke at ikke ALLE 15 åringer burde få barn så tidlig. Men som sagt så syns jeg du virker som en fornuftig jente, så dette skal gå fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...