Gjest Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 jeg vil også føde snart, men nei da her er det f*** 2 mnd igjen til termin! jeg er utålmodig (av natur) og jeg vil snart se gutten min!!! jeg er lei av å gå gravid og alle plagene det fører med seg. Og det er kjedelig!!! jeg vil at det skal skje noe. skulle ønske det var 5. juli. er lei nå! vil også sitte å lure på om noe er på gang eller hva jeg kan gjøre for å få igang. :( men det blir nok min tur også. måtte bare få sutre ut litt. sambo er så lei av å høre det. :)
boble <3 Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Huff forstår godt at man kan bli lei innimellom. Har desverre ingen råd for å få tiden til å gå fortere. Ville bare gi deg litt forståelse:0) Krysser fingrene for at tiden plutselig flyr avgårde og at du "snart" har gutten din i armene!
toss Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Skjønner han godt da. Det er best å gå helt ut til termin, hvis han ikke er veldig stor da. Og det hjelper ikke å sitte og mase og prøve å fremskyve fødselen, for er man ikke moden, så er man ikke klar. De fleste tipsene på å sette i gang fødselen er mest beregnet på dem som er moden og er kommet til termin. Hjelper ikke ellers. Er man no moden så skjer jo fødselen snart allikevel, så hvorfor mase. kanskje noen er heldige og får noen dager før, men som regel begynner fødselen når du minst venter det. Når du slapper av og koser deg, og ikke maser/stresser.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 kanskje prøve å tenke at det er leenge igjen og å være opptatt av andre ting enn fødsel....ellers går tiden ulidelig sakte....
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Skjønner at du er lei, men jeg kan *trøste* deg med at det blir ikke stort bedre når du er ved termin og ingenting skjer da heller....! Blir ikke noe mindre utålmodig med tiden kan jeg love deg!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Forstår deg godt.Vil også se gutten min snart nå.Termin er i morgen her no så håper det skjer noe snart.Men husker i mars da var jeg sikkelig lei.Men men er ikke lett.
@nita+Sebastian Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Jeg er enig med anonym over her. Hadde også en sånn periode når det var rundt 3 mnd igjen. Måtte bl.a. ta meg litt bimmefri og fokusere på andre ting. Prøve å glemme hele graviditeten. La opp en ukes program og når jeg var ferdig med den uken var premien å sitte på bim og kose meg, he he. gjorde i allefall at det løsnet for meg og plutselig var det 40 dager igjen og jeg var høygravid. Etter det har tiden gått ganske greit. I dag har jeg 23 dager igjen, 2 dager til fødeklar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå