Gå til innhold

grilling...

juni-august-mai gull:):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan mem gravide stå over i grill osen å grille??? gjor det i dag,men fekk dårlig samvittighet for den lille i magen om at dette kansje isje va så bra.....någen så vet??

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg griller masse, har ikke lest noen steder eller hørt noen steder at vi ikke kan grille. Men synes det er ubehagelig å "innhalere" røyken uansett om jeg er gravid eller ikke så det gjør jeg jo ikke ;)

Skrevet

nei vi kan ikke grille...er du gal..nei vi må sitte i en sofa..eller helst ligge hele svangerskapet. for det kan jo skje noe..må for all del ikke drikke for kald drikke..da kan babyen få kuldesjokk.

HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!! er utrolig mangen dumme spørsmål ass...du er gravid..ikke syk,og kan du ikke grille,kan du vel ikke bevege deg heller da....shitt..skal ikke være enkelt!!

Skrevet

javel du har tydeligvis isje funne kranglesidå ser eg...du e vel den så meine at å røyka 40 sigarettar kver dag e bra forungen å alt e topp...enten det elle e du tette i håve å isje fatte spørsmålet redde anonym!!!!!!!!!!!!

Skrevet

da fortsetter jeg med det...elle ifølge anonym ska eg kansje bare legga meg ner på sofaen resten av svanger skapet....:):) takk for svaret:)

Skrevet

jeg er enig med anonym...blir litt for dumt å være redd absolutt ALT.Lev livet og tenk logisk,man trenger vel ikke ligge oppå grillen og inhalere røyken!

Skrevet

men så er det jo en stor forskjell på å grille og å røyke 40 sigg om dagen da..1 for den del...

men skjønner ikke at enkelte får den tanken at å grille kan være skadelig for babyen..

Skrevet

Tøff i trynet når du er anonym. Dette er et forum der man kan stille alle slags spørsmål, for alt du vet kan det hende hun har mistet mange ganger før eller rett og slett vil legge alt til rette for at dette skal bli en sunn liten baby med de beste forutsetninger her i livet. Kom deg ut av dette forumet hvis du ikke kan komme med noe bedre en den skitten over.

Skrevet

kan ikke helt se at det er farlig å grille når man er gravid da..venter nr 4..og har da grillet flere ganger i alle sv.skapene.

så du lise_82 mener at vis man ligger unna grilling så blir babyen sunnere enn hos de som griller..ehh..

enig med anonym jeg..enkelte er jo overhysterisk.

Skrevet

har jeg ikke tenkt på engang...

her har grillseseongen begynt for lenge siden... jeg sitter jo ikke akkurat i oppi grillen men lar virkelig ikke være å grille bare for at jeg er gravid..

Skrevet

Nei, ikke det jeg mener. Tror heller ikke grilling er farlig, men mener at det må være fullt lov til å stille hva det skal være av spørsmål her inne uten å bli fortalt at man er hysterisk. Har mistet 2 ganger og er veldig bevist på hva jeg omgir meg og vet at jeg selv stiller meg spørsmål om hva som ikke er bra eller er bra. Prøver å ikke bli hysterisk, men bruker ofte dette forumet selv til å stille spørsmål jeg lurer på. Hadde blitt veldig sint om noen hadde sagt at jeg var hysterisk.Å miste en tredje gang hadde jeg ikke klart.

Skrevet

Skjønner ikke at det skal bli krangel av ingenting jeg altså....noen er redde for det andre for det. Og hvis du synes det er dumt, så er det vel bedre å ikke si noen ting! Det mener iallefall jeg.

Skrevet

men må jo innrømme at det virker en smule hysterisk at man frykter at man skader babyen om man griller.

Men for all del,opp til hver enkelt.

Skrevet

Flott vi har et forum der vi kan stille alle disse "dumme" sp.målene synes jeg. :)

Skrevet

Syns sånne svar som dette er unødvendig..man må få lov og spørre om det man vil uten at noen skal komme med sånne utspill...skjerp dere jenter..istede for å svare på denne måten syns jeg dere kan la vær. og overlate det til andre som har mere fornuftig å komme med...som feks et kort og greit svar til den som faktisk sitter og lurer.

Skrevet

har jo ingenting me at eg e hysteriske...vett me isje ska ver i maling å under oppussing å tennveska å alt røykosen me står i e jo sje behageligt å då lurte eg bare ganske enkelt på om någen visste kordan det va for barnet om det va någe eg isje burde veta...te dåkke så bare må krangla føle eg me...kan sje ver mye godt å ver sånn nei....men te dåkk andre takk for støtten å gode svar:):)

Skrevet

må vel få kunne svare det man vil vel..

og faktisk signere med nick... bortsett fra de som kommer å sier hva man skal si og ikke si!!!

har du så mye fornuftig å si så svar med nick da.

Skrevet

men du står vel ikke å sniffer på tennvesken.hehe;)

og som du sier..det er ubehagelig å stå midt i osen,så du går jo vekk når det blir for ille,og den lille stunden du står der er nok ikke skadelig for babyen.

så grill i vei..lenge igjen av grillsesongen enda:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...