*Lissi* Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Min eks. skal ha navnefest senere denne mnd. Blir bunad for pyntet? (har to barn sammen) Eldstemann har vokst fra finklærne sine, og det er så dårlig utvalg her vi bor. Skal på bytur helgen etter navnefesten, men det hjelper jo ikke. Kan jeg i tilfelle be faren kjøpe noe til henne? (har de en helg i mnd.)
scoobidoo Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Selvfølgelig kan du be faren kjøpe. :-) Hvorfor skulle du ikke det? Men de kan godt ha bunad. :-)
Singelmamma og banden Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Bunad er helt ok! Er jo en høytidsdag da ;-) Eldste jenta mi kommer til å bruke bunad (ho er snart 7) under barnedåp til den i magen, ikke noe galt i det, penklær er dyrt og jeg kjøper ikke noe nytt til da når ho likevel har noe fint å bruke. Man får jo ikke brukt slikt så ofte... ;-) Og når det gjelder voksne, mange har da bunad i barnedåp, så hvorfor ikke på barna også, navnefest er jo ca det samme. Om du er usikker så kan du jo også spørre eks om han helst vil at de skal ha noe annet.
*Lissi* Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2007 Han vil bruke minst mulig penger på de, så blir nok rasende om jeg ber om at han kjøper noe....
freebird Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Bunad er ikke for pyntet, navnefest er akkurat like staselig som dåp synes jeg da. ) Bunader er nydelige og passer veldig bra til en sånn anledning!
*Lissi* Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2007 Nei, si det.. Han påstar han tjener kun 150 000,- i året.....så har vel dårlig råd da kanskje. Tviler egentlig på det siden han året før tjente over 600 000,. (er snekker) Og har selv sagt at det var null problem å jobbe svart. Uansett så har han aldri kjøpt noe ekstra til dem. Er liksom vant til det, så blir merkelig å spørre om noe ekstra.
Singelmamma og banden Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Send med bunad du, og evt fortell at det var det du hadde, men det er jo pent, det er jo en festdag ;-) Og er han ikke fornøyd er det ikke ditt problem, dersom han vil ha noe annet da så får han kjøpe det selv.. Du kan ikke holde barna med penklær som han ønsker til hans anledninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå