miastjerna Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 flere som har termin den dagen? hvordan er formen? er selv i god form,men eier ikke kondis,hehe!må ha oftere pauser no ja!
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Jepp, har termin 10 juni :-) Her er formen elendig for tiden, så jeg gleder meg veldig til å bli ferdig nå!
miastjerna Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2007 ja,det er jo nedtelling no!håper siste ukene ikke blir alt for ille for deg!
natemor til 2 Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Hehe,.... har termin 12,... men har bursdag 10,... så han bestemmer seg sikkert for å komme midt i besøket.. haha
*mamman til tw og bi* Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 ja termin 10.er mye kvalm og har mye hodepine.redebyggefølelsen er gooooooodt i gang
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Nesten vet du, jeg har termin den 11.Juni, blir spennende å se når han egentlig kommer.
jordbærsjokolade Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Yes, har termin 10 Juni:) Føler meg diger og anpusten nå!
*Milla74* Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Hei! Termin den 9.juni jeg da. Gikk 16 dager over termin sist, så er veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Men hele svangeskapet er veldig anneledes, så det kan jo skje at bebisen kommer før den tid og....
miastjerna Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2007 16 dager over!? huff! trodde en ble satt i gang etter 14! håper du slipper å gå så mye over nå!
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 1. mai 2007 #10 Skrevet 1. mai 2007 Jeg også ;o) Er veldig trøtt om dagen, men har nok litt med at jeg ikke sover så godt om nettene.. Har vondt foran i bekkenet, på skambenet og venstre lyske=( Er KJEMPE vondt.. Men bortsett fra det er alt bra *haha*
miastjerna Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. mai 2007 d begynner å bli vanskelig å finne ei ok stilling å sove ja! makka litt før e sovna,hehe,d skal bli deilig å sove på magen igjen!
Lykketroll 2;) Skrevet 2. mai 2007 #12 Skrevet 2. mai 2007 10. juni her også ja:) Begynner å bli temmelig tungt og føler meg ganske så sprengt... Kan nesten ikke fatte at magen kanskje skal fortsette å vokse i over 40 dager til! Det kan jo umulig gå an... -. Men, men, kroppen overrasker stadig; vi er ganske så tøyelige når det virkelig trengs! Gleder meg masse til å møte det lille underet som ha husrom i magen min i hvert fall:)
BensMor Skrevet 2. mai 2007 #13 Skrevet 2. mai 2007 Har menstermin den dagen, men UL-termin dagen etter. Kroppen fungerer for så vidt greit, men jeg sliter med søvnen og blir fryktelig fort anpusten. Lar seg ikke helt forene med en 2,5-åring som er høyt og lavt og aldri i ro. Ellers er jeg fortsatt i full jobb (driver for meg selv), og det kan være ganske slitsomt mht leveringsfrister til kunder o.l. Derfor ser jeg virkelig frem til å gå ut i permisjon om få uker. Men jeg er takknemlig for at jeg kan trene litt fortsatt. Kutter ut hopp og brå bevegelser, men har ingen problemer med å røre på hele kroppen. Og magen er STOR! Lykke til!
knøttet 2007 Skrevet 2. mai 2007 #14 Skrevet 2. mai 2007 10.06 jeg også! Formen blir bedre og bedre, generelt sett er alt lettere enn for to-tre uker siden, lyse dager. Tyngre kropp selvfølgelig, men så er jeg blitt litt mer cool også, hihi... Jordskjelv? Flom? Ingenting kan vippe meg av pinnen nå... En halvtime senere: bilen vil ikke starte...prøv igjen...det går ikke...jeg røsker opp døra, river ut nøkkelen og begynner å hulke ukontrollert. Dette er også meg. Rart å være vitne til så mye rart som skjer i kroppen. Men jeg er råheldig, dette er lettere enn jeg hadde trodd, dette går faktisk helt fint. Ingen store vondter, all medfølelse til dere som sliter stort. Klem til alle, lykke til framover, ved neste fullmåne er vi i gang...nesten?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå