<3gojenta<3 Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 24.04 kom endelig gojenta! Det hele startet med at vannet gikk 06.30 på morgenen.Måtte hentes i sykebil, da hodet ikke hadde festet seg..Da jeg kom på sykehuset ble det mye venting.. Ingenting sjedde, hadde bare litt små murringer i magen..14.30 fant vi ut at jeg kunne jo bare dra hjem en tur, siden d så ut til at dette kom til å ta tid. Etter å ha vært hjemme en times tid tok det seg plutselig til og jeg begynte å få vonde kynnere/rier. 16.30 var det sjekk og registrering. Nå gikk det egentlig ganske fort og 20.37 var jenta mi ute! Det var en fin og problemfri fødsel! Alle dere som venter ønsker jeg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå