Gå til innhold

Endelig kom prinsessa mi!


Anbefalte innlegg

Skrevet

24.04 kom endelig gojenta!

Det hele startet med at vannet gikk 06.30 på morgenen.Måtte hentes i sykebil, da hodet ikke hadde festet seg..Da jeg kom på sykehuset ble det mye venting.. Ingenting sjedde, hadde bare litt små murringer i magen..14.30 fant vi ut at jeg kunne jo bare dra hjem en tur, siden d så ut til at dette kom til å ta tid. Etter å ha vært hjemme en times tid tok det seg plutselig til og jeg begynte å få vonde kynnere/rier.

16.30 var det sjekk og registrering. Nå gikk det egentlig ganske fort og 20.37 var jenta mi ute!

Det var en fin og problemfri fødsel! ;)

Alle dere som venter ønsker jeg lykke til! :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye!

Skrevet

gratulerer så masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...