Gå til innhold

Baby på 3,5 mnd sovne av seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen har noen tips? Sliter veldig med å få tulla til å sovne om kvelden... Hun tar ikke pupp, og må bysses i søvn. Vi er flinke med rutiner, alt skjer på samme klokkeslett om kvelden, men hun sovner altså ikke.... Når hun sovner, vokner hun 2-3 ganger og må bysses på nytt før hun sovner for natten....

Hun er så liten enda syns jeg, så det er vel tidlig med skrikemetode? Jeg blir bare så sliten av og til!! Kveldene mine består av å traske rundt på soverommet fra 2000 til elleve-tolv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd smokk ? Når vi begynte med smokk og sutteklut ordnet alt seg

Skrevet

Å herregud, nå er jeg trøtt:) Jeg mente hun tar ikke TUTT!!! Sorry... og ja, vi har prøvd i massevis, men nei... har også prøvd med sutteklut.

Skrevet

he he :) tutt og pupp høres jo veldig likt ut :) Vi har også noen ganger holdt gutten i hånden når han sovner. Vi synger hver kveld (trollmor) noen ganger sovner han etter en runde, noen ganger etter 5. Noen ganger ligger jeg der inne og rusler med dyna mi så han hører jeg er der til han nesten sovner, da går jeg ut. Noen ganger ser jeg inn i senga til ham mens han sovner og holder meg i handa.... kommer an på humøret. (dette ble rotete, håper du forstår :)) Vi holdt forresten på lenge før han tok smokk. Suttekluten ordnet han selv med å dra med seg gulpekluten, he he. Den legger han over ansiktet når han sovner. - et par ganger har vi også "bysset" han i senga, dvs hatt hånden vår på brystet hans og rugget ham i søvn uten å ta ham opp.... - håper det ordner seg for dere :)

Skrevet

Tusen takk for mange tips! Jeg skal nok få det til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...