Gå til innhold

kjenner jeg liv...eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 24 snart nå...og hvet enda ikke med sikkerhet om jeg har kjent liv eller ikke..kjenner noe der nede, sånn helt nederst i magen...litt ubeskrivelig følelse egentlig...kanskje som en slags bobling...litt vanskelig å definere...noen som kan forklare meg hvordan spark og bevegelser kjennes ut, og hvor på magen kjenner man det...trodde kanskje jeg skulle kjenne det litt høyere opp på magen nå jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, spark og bevegelser oppleves nok forskjellig av alle, men det er sikkert spark du kjenner..

Selv er jeg i uke 20, 19+4, og kjenner spark hver dag.. Det er en slags rar bobling.. Et lite dunk liksom nederst i magen.. Hos meg kjennes det best på kvelden, når jeg setter meg ned på sofan, og jeg vil vel si at bevegelsene kjennes ut til å være et sted midt mellom navlen og hårfestet der nede.. Om du skjønner...

Det er en deilig følelse da, jeg prøver å kjenne etter hver dag, det er betryggende:-)

Skrevet

Det aller første jeg merket var litt sånn sommerfugler i magen liksom,så

ble det mer som sagt her, litt bobling, og etterhvert kjente jeg det romsterte inni magen, og sparket ,da visste jeg at det ikke var luft..

Høres ut som det er din første ??

Merket det godt i uke 18 med forrige, har ennå ca 2+5 igjen før jeg kommer i dette trimesteret...gleder meg! Kos dere med sparkene, det er så deilig å kjenne det lille mennesket så levende!

Skrevet

eg er 20+2 nå å kjenner set kjempe godt;) babyen er helt vill;) hhehe

de første gangen var ikke eg heller sikker men det var lissom sånn bobling som du forklarer..første gangen var eg i uke 19 tror eg.

eg kjenner babyen litt under bukse linja..

er veldig forskjellig når den lille begynner å sparke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...