Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Sliter litt med livet mitt for tiden. Har en mann som er arbeidsnarkoman og tre barn. Siden jul har han jobbet overtid hver dag, ofte til 20.00. Er bare hjemme og spiser lunsj og middag før han haster ut dørene igjen. Det blir meg som tar alt med ungene og babyen. Absolutt alt av husarbeid og hage og bil. Han må kun ta seg av bedriften "vår". I helgene sitter han på kontoret og tar kontorarbeid. Slik har det vært siden jul og kommer til å vare til ut i juni. i tillegg må jeg også jobbe i bedriften enkelte dager. Det gjør jeg mens babyen sover. Da skulle jeg egentlig gjort tusen ting hjemme, men det må jeg da ta om kvelden. Om jeg ikke får tid til alt, blir han sur og vanskelig å være rundt. Han er ganske storforlangende og mer og mer selvsentrert. Han er jordens midtpunkt som vi alle må sveve rundt. Vi har ikke noe sosialt samliv, ikke noe samliv i det hele tatt. Nettene må jeg ta en baby som sover lite og dagen er det bånn gass. Lurer egentlig på hva som er vitsen. Hadde hatt det mye bedre i en liten leilighet med barna mine enn i dette flotte huset. Hva skal en med mange penger uten at en er lykkelig. De fleste dagene er jeg så sliten at jeg spy og er dårlig. Det hefter han seg ikke noe med. Synes jeg nok er litt svak. Måtte bare øse av meg litt. Det er vondt å våkne hver dag med en klump i magen og " ikke en dag til".
haater husarbeid Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Kjære deg, høres utrolig slitsomt ut! Er enig med deg i den filosofien om at hva skal en med alle fine ting om en ikke er lykkelig?? Har du prøvd å sagt akkurat det der til mannen din? kanskje han jobber så hardt for å prøve å "gjøre deg lykkelig" og tror at det er et fint hus og mange fine ting som skal til?? Høres i grunnen ikke ut som et forhold som et menneske ønsker å leve i. Tror jeg hadde foreslått familievernkontoret jeg altså, for å se om det er noe å redde igjen av forholdet dere hadde...... Mannen din høres veldig lite forståelsesfull ut, vil bare gi deg en god klem ***
snartmammapåny Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Hørtest ikke noe god situasjon ut. Ingen vits med mye penger om man ikke har tid til å nyte det. Du kan nå vurdere å ansette en hushjelp som kan avlaste deg med fx husvasken en gang i uken eller en auper som kan avlaste deg litt med barna. Er absolutt ikke verdt å slite seg helt ut bare for å ha noen ekstra kroner på konto.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Vaskehjelpen får jeg i sommer og jeg har vurdert aupair når jeg går ut i jobb igjen. mannen min gjør ikke dette for meg. han vet at jeg er vant til trange kår og trives med det. Han er bedre vant og ønsker å kunne kjøpe seg det han har lyst på. Jeg synes også det var kjekt en stund, men det blir kjedelig i lengden. Kanskje en passepike hadde vært tingen, skal vurdere det i sommer. Takk for omtanken!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå